کد خبر: ۸۹۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش پايگاه 598؛ در پی انتشار خبر برگزاری همایش تحول در علوم انسانی، گرامیداشت دهمین سالگرد ارتحال استاد فقید سید منیر الدین حسینی الهاشمی از سوی فرهنگستان علوم اسلامی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا با حمایت از این همایش، مشارکت فعّالانه خود را در برگزاری این همایش اعلام نمود. در بخشی از اعلامیه این اتحادیه که در وبگاه رسمی خود منتشر نموده آمده:

«اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا مفتخر است که در این همایش فعالانه مشارکت و حضور خواهد داشت و از عموم دانشجویان و اساتید دعوت می کند در محورهای یاد شده نسبت به ارسال مقالات ارزشمند ( به زبان فارسی یا انگلیسی) اقدام نمایند. بدیهی است هزینه های ایاب ذهاب و اقامت در طول سمینار برای آندسته از عزیزانی که مقالاتشان مورد پذیرش قرار می گیرد، قابل پرداخت خواهد بود.»

همچنین این اتحادیه اعلام نموده که پس از این همایش، دومین همایش دوسالانه بین المللی «علوم انسانی، راهکارها و برنامه های عملی» در پاییز سال آینده در آمریکا برگزار می گردید. در وبگاه این اتحادیه آمده:

«پس از این همایش، درپاییز سال آینده از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا،و با مشارکت گسترده فرهنگستان علوم اسلامی، دومین سری از همایش تحول علوم انسانی، راهکارها و برنامه های عملی در آمریکا برگزارخواهد شد که متعاقبا برنامه های آن اعلام خواهد گردید.»

لازم به ذکر است که نخستین سری این همایش دوسالانه در اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار گردید. این همایش قرار بود در شهریورماه سال 89 در لندن برگزار گردد که به دلیل کارشکنی دولت انگلیس و عدم صدور روادید از لندن به تهران تغییر مکان داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها