کد خبر: ۸۱۸۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
با تلاش کميته فرهنگي و اجتماعي باشگاه پرسپوليس مرام نامه ورزشکاران باشگاه پرسپوليس تنظيم و با امضاي مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصويب شد.
  به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس؛ با تلاش کميته فرهنگي و اجتماعي باشگاه پرسپوليس چندي پيش مرام نامه ورزشکاران باشگاه پرسپوليس تنظيم شد که با تائيد آن از سوي محمد رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس به تصويب رسيد.

کميته فرهنگي باشگاه پرسپوليس در آخرين نشست خود مقرر کرد، اين مرام نامه به صورت لوح در ورزشگاه هاي درفشي فر و امام رضا (ع) نصب شود.

در اين مرام نامه يکسري اصول اخلاقي و مسئوليت هاي اجتماعي بازيکنان در قبال باشگاه پرسپوليس مورد توجه قرار گرفته است تا به طور مرتب براي ورزشکاران باشگاه تکرار شود.

کميته فرهنگي و اجتماعي پرسپوليس همچنين در آخرين نشست خود از ميان پايان نامه هاي پژوهشي و تحقيقاتي در حوزه هاي فني، اقتصادي و فرهنگي، دو پايان نامه را بر اساس نيازهاي باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران تصويب کرد تا مورد حمايت باشگاه قرار بگيرد.

شايان ذکر است؛ باشگاه پرسپوليس پيش از اين اعلام کرده بود در تعامل با وزارت علوم و در راستاي ايجاد ظرفيت هاي علمي در حوزه هاي مختلف ورزش و فوتبال نسبت به حمايت از پروژه ها و تحقيقات علمي اقدام کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها