کد خبر: ۷۷۹۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
نويسنده فرانسوي حادثه 11سپتامبر را يك كودتا و دروغ بزرگ مي داند.

تي ير ميسان نويسنده و فيلمساز فرانسوي به بهانه حضور در جشنواره افق نو در برنامه صبح بخير ايران شركت نمود و گفت: به اعتقاد من انسان بايد به دنبال عدالت باشد. من به دنبال آن رفتم و عواقب آن را هم ديدم.

وي درباره واقعه 11سپتامبر و تاثير آن بر زندگي شخصي اش گفت: اين اتفاق تاثيرات شگرفي را بر حيطه رسانه اعمال كرد. اما اين تاثيرات، زندگي شخصي مرا تحت شعاع قرار داد. آمريكا و اسرائيل به دنبال ايجاد يك نوع تباني بودند كه به اعتقاد آنها واقعه 11سپتامبر اين امكان را فراهم مي ساخت. اين قضيه دروغي محض است، ولي آنها از خودشان دفاع مي كنند.

فيلمساز مستقل فرانسوي افزود: شخصي از طرف خانم رايس به من مراجعه كرد تا موجبات منصرف نمودن مرا از پيگيري 11سپتامبر فراهم كند. حتي او قصد تطميع مرا داشت. اما بعد از اينكه مقاومتم را ديدند و از من جواب رد شنيدند، تهديدها شروع شد و در نهايت منجر به كوچ من از اروپا به لبنان گرديد.

ميسان پيرامون اخراج از كشورش گفت: من آنچه را كه درست مي دانم، انجام مي دهم. بهايش را هم پرداخته ام. بعد از ورود من به اين پروژه فاسد، توطئه هاي مختلفي برنامه ريزي شد كه در انتها عرصه را بر من تنگ كردند. آنها با از بين بردن تعداد زيادي از مردم، قصد رسيدن به مقاصد خودشان را داشتند. يك گروه محدودي در ايالات متحده آمريكا وجود دارند كه از نظريه هاي يك فيلسوف روسي پيروي مي كنند و تفكر آنها در بعضي از محافل روشنفكرانه مطرح مي گردد.او مي گويد من ديدم كه چگونه دموكراسي به وجود آمد تا بتوانند به وسيله آن مابقي مردم دنيا را در قيد و بند قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها