کد خبر: ۷۲۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۵ آذر ۱۳۸۹

عبدالله شهبازی که روز چهارشنبه هفته گذشته با حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر شیراز بازداشت شد و اکنون به‌دلیل آنچه که خود بیماری قلبی خوانده، به‌طور موقت به خانه منتقل شده است، در نوشته کوتاهی بر روی سایت شخصی‌اش، بدون اینکه مشخص کند، کدام قسمت خبر رجانیوز نادرست بوده است، بنا بر عادت مألوف خود از تعابیر سخیفی برای منفعل کردن مخالفانش استفاده کرد.

 

به گزارش رجانیوز، شهبازی در این نوشته دو پاراگرافی عبارات "سایت دروغ‌پرداز رجانیوز" و "پرونده سازی مغرضانه و کودکانه سايت رجانيوز" را به‌کار برده و می‎نویسد:

«در ارتباط با پرونده سازی مغرضانه و کودکانه سايت "رجانيوز"، که گويا شهبازي داراي يک انبار اسلحه در خانه خود بوده و غيره و نيز قصه گويي درباره نحوه دستگيري شهبازي، توسط وکلاي ايشان شکايتي عليه سايت "رجانيوز" تنظيم شده که در هفته آينده به مراجع قضايي تقديم خواهد شد.»

عصبانیت شهبازی از خبر رجانیوز که افشاکننده موش و گربه بازی وی بوده، البته قابل درک است اما وی مثل همیشه بدون هرگونه توضیح به خود اجازه می‌دهد به منتقد و مخالفش یک دروغ را منتسب کند، بدون اینکه اصل گفته یا نوشته را بیان کند. در خبر رجانیوز آمده بود: «نكته قابل توجه اينكه، مأموران پس از ورود به منزل در كنار راهروي ورودي، چند قبضه سلاح كمري و نظامي از جمله سيمينف (قناسه)، كلاشينكف، پنج پران و كلت به همراه 892 قطعه فشنگ نظامي كلاشينكف و 54 قطعه فشنگ كلت كمري كشف مي‌كنند.»

اما در شرایطی که معلوم نیست این مجرم از کجای این خبر، انبار اسلحه را در آورده است، با این فرافکنی و فرار به جلو ترجیح می‌دهد که هیچ توضیحی در مورد دروغ منتشر شده در روی سایتش مبنی بر اینکه "حوالي ساعت 4:15 بعد از ظهر امروز، چهارشنبه، در زماني كه در مسافرت هستم، مأموران نيروي انتظامي سرزده وارد خانه من شده و به تفتيش و بازرسي شديد خانه پرداختند..."، ندهد و موش و گربه بازی‌اش در زمان بازداشت ندهد.

در عین حال، یک سایت از توقیف درآمده نیز که در میان اهالی رسانه به‌عنوان یک سایت هتاک و برچسب‌زن به منتقدان یک جریان بدنام شناخته می‌شود، نیز به هواداری از شهبازی درآمده  با ژست اخلاق‌مدارانه! در آمده و به رجانیوز به‌دلیل انتشار خبر رسواکننده وی حمله کرده است.

اشتراک شهبازی با گردانندگان این سایت در ذهن متوهم و هتاکی آنان در به پیش بردن پروژه‌هایی است، مشابه آنچه که شهبازی در بدنام کردن چهره‌های موجه فارس انجام داد.

در عین حال، شهبازی در بخشی از نوشته کوتاه خود مدعی شده است که "مأموران به‌طور غیرقانونی به تفتیش خانه دست زدند (آنان فاقد مجوز قضایی برای جستجوی خانه بودند)"

اما رجانیوز علی‌رغم بی‌میلی به ادامه دادن این بحث و برجسته‌سازی آن، صرفاً به‌منظور اینکه اوج صداقت! فردی روشن شود که در طی چند سال اخیر انواع اتهامات را بر اساس یک ذهن بیمار به افراد موجه زده و در این زمینه حتی از احساسات پاک دانشجویان انقلابی نیز در مقاطعی سوء استفاده کرده (که البته این دانشجویان در حال حاضر با آگاهی از نیت و بی‌پایه بودن ادعاهای وی، از او منزجر هستند)، اسناد جدیدی را منتشر می‌کند.

بنا بر این گزارش، روز هشتم آذرماه جاری (دو روز قبل از بازداشت) دادیار اجرای احکام مجتمع قضایی شماره دو شیراز درخواست ممنوع الخروج کردن عبدالله شهبازی فرزند حبیب‌اله را که به اتهام نشر اکاذیب، افترا و توهین به 17 ماه حبس محکوم شده است، را با توجه به تقاضای شاکی و بیم خروج از کشور او به ریاست حوزه قضایی دادستان کل کشور ارائه می‌کند.



در همین روز، قاضی اجرای احکام کیفری شیراز نیز برگ جلب سیار شهبازی را امضا می‌کند. در این حکم جلب آمده است که "در صورت ضرورت و اطمینان از محل اختفای محکوم بدین وسیله نمایندگی ورود به مخفیگاه محکوم علیه با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و در روز روشن اعطا می‌گردد."



بر اساس صورت‌جلسه کلانتری 23 گلدشت که همسر شهبازی نیز آن را امضا کرده است، مأموران بنا بر حکم جلبی که در اختیار داشته‌اند، وارد خانه شده و پس از بازرسی برای یافتن، به سلاح‌های مکشوفه برخورد کرده و آن‌ها را به کلانتری منتقل می‌کنند.

همچنین پس از صدور دستور قاضی کشیک، مأموران انتظامی مجدداً برای بازرسی کامل منزل شهبازی اعزام می‌شوند که در دور دوم بازرسی به شهبازی که پشت لپ‌تاپ خود مشغول تایپ بوده نیز برخورد می‌کنند که علاوه بر ضبط بخش دیگری از مهمات، وی را نیز جلب می‌کنند. تمام صورت‌جلسه‌ها بازرسی از منزل شهبازی و بازداشت او در نزد رجانیوز محفوظ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها