کد خبر: ۴۸۸۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
کاندیدای جبهه پایداری با بیان اینکه رقابت جبهه پایداری و جبهه متحد با آغاز مجلس نهم پایان می یابد، گفت: کاندیداهای دو جبهه پس از ورود به مجلس نهم محور برنامه ها، عمل و تصمیم گیری های خود را بر اساس منشور اصولگرایی تنظیم کنند.

محمد ناصرسقای بی ریا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری را که به نمایندگی از جریان اصولگرایی در انتخابات حضور دارند در حقیقت یکی می داند، اظهار داشت: این دو جبهه گرچه با یکدیگر اختلاف سلیقه هایی دارند اما بر سر اصول با یکدیگر مشترک بوده و هر دو نماینده جریان اصولگرایی در انتخابات هستند.

این کاندیدای جبهه پایداری رقابت  میان دو جبهه را طبیعی دانست و افزود: در دور اول انتخابات تخریب هایی دو جبهه نسبت به یکدیگر داشتند اما توصیه ام این است که بر اساس شاخص ها و ویژگی های خود تبلیغ کنند.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه نیز منشور اصولگرایی را قبول داریم، گفت: کاندیداهای دو جبهه باید بعد از راه یابی به مجلس رقابت ها را فراموش کرده و محور برنامه ها، عمل و تصمیم گیری های خود را بر اساس منشور اصولگرایی تنظیم کنند.

مشاور سابق رئیس جمهور در امور روحانیت در تشریح برنامه خود برای مجلس نهم گفت: جبهه پایداری در عین حال که منتقد دولت است، رسیدگی به امور داخلی مجلس و مناسباتی که در آن رایج است را از اولویت های خود در مجلس نهم قرار داده است.

سقای بی ریا همچنین در پاسخ به این سوال که چه کسی را برای ریاست مجلس نهم مناسب می دانید، تصریح کرد: شرایط بعد از ورود به مجلس تعیین کننده است و تا آن زمان نمی شود اظهار نظری کرد.

وی با بیان اینکه بعد از ورود به مجلس دیگر رقابتی میان دو جبهه متحد و پایداری وجود ندارد، گفت: با توجه به اینکه اصلاح طلبان به دلیل عملکرد شان ضعیف شدند هم از نظر تعداد و هم جمعیت جایگاه قابل توجهی در مجلس ندارند؛ بنابراین اصولگرایان باید با یک دیدگاه و مسوولیت واحد در جهت اعتلای نظام بکوشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱
۰
۰
آقای بی ریایی که به ماموریتش از طرف خرازی کارگزار هاشمی وخاتمی افتخار می کند خیلی عجیب نیست که جبهه متحد با جبهه پایداری را یکی بداند .
شما یک جمله ضد هاشمی رفسنجانی از اقای بی ریا بیاورید جایزه می گیرید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها