کد خبر: ۴۵۴۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰
مدیرعامل باشگاه داماش گفت: شاید مشکل حمید سجادی با رئیس فدراسیون فوتبال به دوره حضور کفاشیان در فدراسیون دوومیدانی بازگردد.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بخشی از برنامه شب گذشته ۹۰ که مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال بود و مشخص شد که حمید سجادی از مهدی تاج و عزیز محمدی می خواهد که کفاشیان از انتخابات کنار بکشد، اظهار داشت: فکر می کنم این قدر که دوستان از بحث بازنشستگی کفاشیان نگران بودند بازرسی کل کشور این حساسیت را نداشت ولی بازرسی کل کشور هم که روی این مسئله حساس شد گفته بروید مصوبه هیئت دولت را بیاورید تا کفاشیان مشکلی برای کار نداشته باشد.

 

وی تصریح کرد: کل اساسنامه فدراسیون فوتبال که پیش از این به تصویب هیئت دولت رسیده بود و نیازی نداشت که بخواهیم دوباره از دولت مصوبه بگیریم. حالا که توپ به زمین دولت افتاد دیگر مشکلی نیست. چون اکنون بحث فرق کرده است. دولت نمی تواند جواب مردم را بدهد و من این را به شما بگویم که عباسی خودش این طوری نیست. او تازه به ورزش آمده است و اگر برخوردی می کند این برخوردها را ما به او یاد می دهیم.

 

عابدینی با تاکید بر اینکه دیگر نمی توانند بر انتخابات فدراسیون فوتبال خدشه ای وارد کنند، اذعان داشت: وقتی بلاتر پیام تبریک می فرستد یعنی اینکه تو عضو فیفا هستی و در قالب اساسنامه فیفا ایران مورد حمایت است. یعنی در منطقه خلیج فارس دیگر با یک داوری سر ایران بریده نمی شود و آقای کفاشیان که چهار سال بودی بعد از ۴ سال موفقیت هایت رقم می خورد. من از وزارت ورزش و سازمان بازرسی هم می خواهم که دیگر فرصت ها را نسوزانند و بگذارند در روزهای حساسی که پیش رو داریم دغدغه تیم ملی را داشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان درباره عصبانیتش در مجمع فدراسیون فوتبال بعد از اینکه کفاشیان از قریب حمایت کرد، گفت: من آن لحظه خیلی عصبانی شدم و به غیر از من هم افراد دیگری بودند که عصبانی شده بودند اما کسی جرات نکرد حرفی بزند اما آب از سر من گذشته و حرفم را زدم. احساس کردم در دو طرف کفاشیان اسلحه گذاشته شده و او تحت فشار است. من شب قبل از انتخابات با او حرف زده بودم و چون مطمئن بودم که باقی می ماند عصبانی شدم. اگر این تایید را شب قبل از انتخابات از او نگرفته بودم می خواستیم به عزیز محمدی رای بدهیم.

وی افزود: می خواهم این را به شما بگویم اگر کفاشیان هم کنار می کشید باز قریب رای نمی آورد چون ما به عزیز محمدی رای می دادیم. این سوال را پرسیده اید که چرا از کفاشیان خواستند در مرحله دوم کنار بکشد؟ آنها منتظر شدند تا عزیز محمدی حذف شود و سپس در مرحله دوم کفاشیان کنار بکشد و قریب رئیس شود. اگر چنین کاری می کردند توهین به اعضای مجمع و بی انصافی بود. می توانستند همان دور اول به کفاشیان بگویند برو و سپس عزیز و قریب می ماندند و ما هم به عزیز رای می دادیم.

 

عابدینی در این باره که چرا باید سجادی مخالف ریاست کفاشیان باشد، گفت: من باید این مسئله را بپرسم. شاید این مورد به دوره حضور کفاشیان در فدراسیون دوومیدانی بازگردد.باید تاریخ را مرور کنم و ببینم مشکل سجادی چیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها