کد خبر: ۴۵۳۶۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۸     ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان‎های گلستان و گیلان، حجت‎الاسلام ابوالفضل عامری اظهار داشت: این کاروان در قالب دو گروه 40 نفری در تاریخ 29 اسفند ماه سال جاری به مناطق جنگی جنوب اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به رشادت‎ها و جانفشانی‎های رزمندگان اسلام در طول دوران جنگ تحمیلی تصریح کرد: این افراد به مدت پنج روز در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب غربی کشور به ویژه استان خوزستان بازدید می‎کنند.

عامری بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور در طول ایام نوروز را تداعی‌کننده هرچه بیشتر یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برشمرد و افزود: حضور در این مناطق تجدید میثاق دوباره‎ای است با ارزش‎ها و آرمان‎های شهیدانی که هیچگاه از حافظه تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران پاک نخواهند شد.

وی تاکید کرد: ملت ایران هیچگاه نمی‎تواند رشادت‎های مردان و زنان مومن، متعهد و آزاده‎ای را که با عشق و از خودگذشتگی از مرزها و کیان اسلامی خویش در برابر دشمنان دفاع کردند، فراموش کنند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان‎های گلستان و گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده روحانیون اهل سنت از این سفر معنوی روند اعزام و بازدید از این مناطق در سال‎های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها