کد خبر: ۳۸۷۸۹
زمان انتشار: ۱۸:۲۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
برخی احزاب و تشكل های سیاسی از تدارك خود برای برگزاری همایش هایی با محوریت انتخابات مجلس نهم در روزهای آینده خبر داده اند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام كرده كه فردا (چهارشنبه) در نشستی به مناسبت سی و سومین بهار انقلاب اسلامی ایران، نشستی را با موضوع نقش بصیرت در دفاع ازانقلاب اسلامی و دستاورهای آن برگزار می كند.

همایش بانوان این جبهه نیز روز پنج شنبه 20 بهمن در باقر شهر برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر، جبهه متحد اصولگرایان اعلام كرده است در طول ایام دهه فجر 60 همایش گفتمانی برگزار می كند كه این همایش ها در طول این هفته و هفته آینده بعد از نمازمغرب و عشا در مناطق مختلف تهران برگزار می شود.

در همین حال، دبیركل جبهه تازه تاسیس 'بصیرت و بیداری اسلامی' فردا (چهارشنبه) در یك نشست خبری با خبرنگاران به تشریح اهداف تشكیل این جبهه خواهد پرداخت.

از سوی دیگر، جبهه دانشگاهیان ایران اسلامی 25 بهمن ماه همایشی با عنوان 'دانشگاهیان و انتخابات' را برگزار خواهد كرد كه تشكل های عضو این جبهه و نامزدهای مورد نظر در فهرست مدعوین آن قرار دارند.

از اصلاح طلبان نیز خبر می رسد كه دبیركل خانه كارگر و یك نامزد عضو این تشكل هفته آینده در نشستی خبری، برنامه های این تشكل را برای انتخابات مجلس تشریح می كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها