کد خبر: ۲۹۵۵۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
سرپرست راه آهن راجع به صحبتهاي منتشره نسبت به عدم انتقال اين تيم به وزارت نفت عنوان کرد: در حال پيگيري هستم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، علی عابدینی که در این مدت مشغول انجام امور مدیریتی مربوط به تیم راه آهن بود گفت: امروز در رسانه ها دیدم که وزارت نفت، تیم راه آهن را به عنوان دریافت بخشی از مطالبات خود نپذیرفته است، به همین دلیل مشغول پیگیری این مطلب هستم تا بدانم تا چه اندازه صحیح است.

وی در رابطه با نظر شخصی خود راجع به این قضیه گفت: به نظر من مطالب عنوان شده در این رابطه موثق نیست چرا که به دستور دادستانی این انتقال انجام خواهد شد، این مذاکرات در رابطه با واگذاری هولدینگ سورینت بابت پرداخت برخی از مطالبات آقای بابک زنجانی به وزارت نفت صورت گرفته است و شاید دلیل رد این موضوع در مطالب منتشر شده امروز در رسانه ها به دلیل بی اطلاعی مسئولین رده بالای این وزارتخانه از ریز مذاکرات باشد. تا جایی که من در جریان هستم انتقال صورت خواهد پذیرفت چرا که دستور دادستانی(به عنوان نماینده در اموال آقای زنجانی) را در پی خود دارد.

عابدینی راجع به صحبتهای انجام شده از سوی برخی از بازیکنان این تیم مبنی بر شرایط سخت آنها گفت: ما هم بخاطر بچه ها خیلی دوندگی می کنیم که آنها دچار مشکل نشوند، طبیعی است که آنها هم باید مقداری راه بیایند و شرایط را تحمل کنند. مثلا راجع به صحبتهایی که می شنویم باید بگویم اصلا اینجوری نبوده است که ما اصلا اتوبوس نفرستیم، من خودم ماشین فرستادم اما به دلیل سهل انگاری راننده، وی دیر رسید یا مثلا راجع به خوابیدن بعضی از بچه ها در رختکن باید بگویم که من خودم برای آن دوستان که تعدادشان یکی دو نفر است در باشگاه جایی جور کردم برای خوابیدن و استراحت اما خودشان قبول نکردند و همینطور راجع به مسائل دیگر.

او در پایان گفت: من می دانم که بچه های تیم شرایط بسیار سختی دارند اما میخواهم کمی تحمل کنند تا این شرایط بگذرد. قطعا زمان زیادی تا آرام شدن تیم نمانده است. بهرحال امیدوارم آنها هم ما را درک کنند و با همکاری یکدیگر این روزها را بگذرانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها