کد خبر: ۲۸۹۷۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
عضو مجمع نمايندگان استان اصفهان گفت: رئيس‌‌جمهور در سفر به اصفهان با سخنراني در جمع مردم استان و ديدار با نخبگان و خانواده‌هاي شهدا نشستي را با کارآفرينان و سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در استان خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جزئيات سفر رئيس‌ جمهور به استان اصفهان اظهار داشت: رئيس‌ جمهور پس از ورود به استان اصفهان در جمع مردم استان سخنراني خواهد داشت و ديدار با نخبگان استان و خانواده‌هاي شهدا از ديگر برنامه‌هاي وي در اين سفر خواهد بود.

وي افزود: تفاوت اين سفر هيأت دولت با ساير سفرهاي استاني در اين است که در اين سفر رئيس‌ جمهور جلسه‌اي را با کارآفرينان و سرمايه‌گذاران بخش خصوصي خواهد داشت که اين برنامه مازاد بر برنامه‌هاي ديگر در سفرهاي استاني است.

عضو مجمع نمايندگان استان اصفهان خاطرنشان کرد: رئيس‌ جمهور در سفر خود به اصفهان تنها به مرکز استان سفر خواهد داشت و تنها وزرا به شهرهاي مختلف استان سفر مي‌کنند.

به گزارش خبرگزاري فارس، هيأت دولت در سيزدهمين سفر استاني خود قرار است تا هفته آينده (15 و 16 بهمن) به استان اصفهان سفر کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها