کد خبر: ۱۸۲۴۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
مدافع بلند قامت و موفق سپاهان کسي نيست جز هادي عقيلي که حالا در سپاهان با پختگي کامل در موفقيت هاي اين تيم سهيم است.وي که يک نيم فصل نه چندان رضايتبخش را در سپاهان گذرانده کمتر حرف مي زند اما در جديدترين مصاحبه خود با خبرنگار سايت گل صحبتهاي جالبي را بيان کرده است.مصاحبه سايت گل را با هادي عقيلي بخوانيد.او با انگيزه اش به همه سپاهاني ها اميد مي دهد.

نيم فصل اول؟

از خودم راضي هستم اما از نتايجي که به دست اورديم اگرچه بد هم نبوده اما خيلي راضي کننده نبوده است،من به ضخصه فکر مي کنم مي توانستيم نتايج بهتري بگيريم.

علت ضعف در بازي هاي داخل خانه؟

علت خاصي ندارد اما به هر صورت نتايج خيلي خوبي نگرفتيم اگر فقط در خانه به نتايج دلخواهمان مي رسيديم الان در صدر جدول حضور داشتيم.

موفقيت سپاهان روبروي تيمهاي بزرگ؟

انگيزه ما در مقابل اين تيمها خيلي جدي تر و بيشتر است،ما متاسفانه در مقابل تيمهايي که مدعي نبودند کمي بي انگيزه بوديم و البته بايد بگويم که تيم ما نسبت به سال قبل تغييرات زيادي داشته است که اين خودش تاثير گذار بوده است.

عدم بازدهي بازيکنان بزرگي که جذب کرديد؟

جباري که نظر شخصي اش بود که از تيم جدا شود اما افشين بنا به هر دليلي نتوانست در ترکيب تيم باشد و اين به کادر فني برميگردد.براي بازيکني هم که در تيم قبلي خود فيکس بوده و بازيکن بزرگي هم هست خب به مراتب سخت است که بخواهد روي نيمکت بنشيند اما اين را هم در نظر بگيريم که آرش در ابتداي فصل مصدوم بود و نتوانست در تمرينات حضور پيدا کند.

جدايي مديرعامل آقاي رحيمي؟

خب اختلافاتي در مديريت تيم بود که به من بازيکن مربوط نمي شود اما فقط مي توانم بگويم که کاش رحيمي از تيم جدا نمي شد.

جايگاه سپاهان؟

مطمئن باشيد جز 3تيم بالاي جدول هستيم.

نيم فصل دوم؟

اميدوارم تيم تقويت شود،با اضافه شدن نفرات و بازيکناني که کادر فني مي خواهد مي توانيم شرايط خوبي به دست آوريم.ما نياز به نفر داريم و بايد نفر به تيم اضافه شود چرا که در تمرينات به زور 2تيم مي شويم و اين خوب نيست و اثر منفي مي گذارد.

پيشنهاد در نيم فصل از ساير تيمها؟

نه پيشنهاد خاصي نداشتم.

بازگشت به ايران؟

خيلي خيلي راضي هستم و حخوشحالم که در ايران باز نمي کنم و توانستم باز يهاي قابل قبولي هم از خودم به نمايش بگذارم چرا که بازيکناني که به ليگهاي عربي مي روند اين حرف و حديث ها به وجود مي ايد که در بازگشت ضعيف مي شوند اما خب من توانستم به لطف خدا عملکرد خوبي داشته باشم و جاي بحثي باقي نگذارم.

جباري براي رفتن به قطر با تو مشورت کرد؟

نه اين تصميمي بود که خود مجتبي گرفت و با من مشورتي نکرد براي او آرزوي موفقيت مي کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها