کد خبر: ۱۶۷۱۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
باشگاه گيتي‌پسند اصفهان بازيکنان ملي‌پوش خود را از حضور در تمرين‌هاي تيم ملي منع کرد. بر اين اساس خسوس امروز (شنبه) تنها با 10 بازيکن تمرين تيمش را براي جام‌جهاني کوچک استارت زد.
مرحله اصلي تمرين تيم‌هاي ملي فوتسال ايران براي حضور در جام‌جهاني کوچک برزيل از صبح امروز در حالي آغاز شده که پنج بازيکن گيتي‌پسند، از جمله محمد کشاورز، کاپيتان و محمد طاهري در آن حضور ندارند.

علي طاهري، مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند در اين باره توضيح داد: بازي‌هاي گرندپري از نظر ما رسمي و مهم نيست. هفته‌ اول بازيکنانمان را به احترام افتخاري به تيم ملي داديم اما ديگر اجازه اين کار را نخواهيم داد. بازيکنان ما از فروردين تا شهريور در اردوهاي تيم ملي بودند و اوضاع‌شان واقعا خراب است. آنها را ابتدا به روسيه بردند و از آنجا به چين رفتند و سپس در کره‌جنوبي بازي کردند. جام باشگاه‌ها هم اخيرا برگزار شد. ديگر چيزي از بازيکن نمي‌ماند.

وي افزود: به کميته‌ فوتسال اعلام ‌کرده‌ايم که مي‌توانند به جاي بازيکن ما از بازيکنان جوان استفاده کنند چون هنوز خاطره تلخ گرندپري دوره قبل را فراموش نکرده‌ايم که مصطفي نظري مقابل آمريکا رباطش پاره شد. تنها 12 بازيکن در ليگ داريم و به همين دليل از افتخاري خواستيم اجازه دهد بازيکنان ما در تيم ملي بازي نکنند. البته هنوز چيزي به ما اعلام نشده است ولي اجازه نمي‌دهيم بازيکنانمان به تيم ملي بروند. موضوع لجبازي هم نيست. در نامه نوشتيم که بازيکنان ما از فروردين تا شهريور در اختيار شما بودند.

مديرعامل باشگاه گيتي‌پسند همچنين در پاسخ به اين پرسش که چرا از نظر او جام‌جهاني کوچک و بحث تيم ملي اهميتي ندارد، به ايسنا گفت: عنوان جام‌جهاني را که خودمان براي مسابقات گذاشته‌ايم. حتي برزيل هم با تيم دوم و سومش به اين بازي‌ها مي‌آيد.

به گزارش ايسنا، در حالي طاهري از مهم نبودن گرندپري برزيل مي‌گويد که اين مسابقات بعد از جام‌جهاني دومين تورنمنت معتبر دنيا محسوب مي‌شود.

مديرعامل گيتي‌پسند همچنين درباره حواشي به وجود آمده در هفته‌هاي اخير بر سر اين تيم و اعتراض کشاورز به عدم حمايت باشگاه از آنها مطرح کرد: کشاورز صحبتي درباره عدم حمايت نکرد و تنها گفت از مديرعامل گرفته تا تدارکات بايد همکاري داشته باشند. تمام حمايت‌مان را از تيم و سرمربي مي‌کنيم. درباره شعارها هم بايد بگويم نمي‌توانيم دهان تماشاگر را ببنديم. اين اتفاقات نمک فوتبال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها