کد خبر: ۱۵۸۰۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم نفت تهران گفت: به خاطر مصدوميتم در بازي عصبي شدم و از تعويضم ناراحت نبودم.
مهرداد اولادي در خصوص پيروزي 4 بر 2 نفت تهران مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازي در آن شرايط آب و هوايي سخت بود اما خوشبختانه توانستيم از دقيقه اول خود را به استقلال تحميل کنيم. ما در يک ربع ابتدايي بازي 3 گل به ثمر رسانديم و کنترل بازي را در دستمان گرفتيم. خوشبختانه توانستيم بازي خوبي انجام دهيم و در پايان به برد شيرين در خانه حريف برسيم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: هيچ کس از نفت تهران انتظار ندارد زيرا تماشاگري نداريم و اخبار اين تيم پيگيري نمي‌شود اما تيم يکدست و خوبي داريم. فکر مي‌کنم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم و بتوانيم در پايان فصل در نيمه بالايي جدول قرار بگيريم.

مهاجم نفت در مورد اولين گلي که در ليگ به ثمر رساند، يادآور شد: به علت اينکه در اردوي تيم ملي بودم دير به نفت ملحق شدم و دومين بازي‌اي بود که در ترکيب ثابت بودم، اما خوشبختانه توانستم در 40 دقيقه‌اي که در زمين حضور داشتم يک پاس گل و يک گل به ثمر برسانم و اميدوارم اين گل پيش‌مقدمه‌اي براي ساير بازي‌ها باشد و مقابل پرسپوليس هم بتوانم به گل برسم.

اولادي درباره علت تعويضش در دقيقه 40 خاطرنشان کرد: کمي انگشت پاي من درد گرفته بود و همين موضوع باعث شد تا با هماهنگي کادر فني تعويض شوم کمي اين مصدوميت مرا عصبي کرده بود و از اين موضوع ناراحت بودم.

وي در مورد اينکه آيا هم‌اکنون مصدوميتش برطرف شده، گفت: مشکل خاصي ندارم و مي‌توانم تمرينات خود را دنبال کنم.

مهاجم نفت در مورد ديدار هفته آينده مقابل پرسپوليس تصريح کرد: پرسپوليس بهترين خط دفاعي را دارد و ما هم مهاجمان خوبي را در اختيار داريم. با تمام وجود مقابل پرسپوليس بازي مي‌کنيم. اميدوارم هر تيمي که بهتر بازي کند بتواند پيروز ميدان شود.

وي در مورد اينکه آيا به فکر گلزني به تيم سابقش است، گفت: صددرصد چنين است. با احترامي که براي پرسپوليس قائلم اما به فکر گلزني به اين تيم هستم.

اولادي در مورد اينکه آيا در صورت گلزني خوشحالي خواهد کرد، يادآور شد: مطمئنا خوشحالي نمي کنم. عاشق پرسپوليس هستم و همواره براي موفقيت اين تيم دعا مي‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها