کد خبر: ۱۵۲۳۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
مربي استقلال مخالف حضور پژمان در دفاع راست است و در اين زمينه براي بازي گسترش فولاد سرمربي تيم را متقاعد كرده بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ گفته مي‌‌شود پژمان منتظري بازيكني است كه قلعه‌نويي اعتقاد دارد مي‌‌تواند در پست هافبك دفاعي به تيم كمك كند اين بازيكن طي زماني كه در فولاد خوزستان حضور داشت سابقه بازي در پست هافبك دفاعي را دارد و با وجود اينكه سال هاست براي استقلال در پست دفاع مياني بازي كرده ولي امير قلعه‌نويي اعتقاد دارد در شرايط حساس مي‌‌تواند در اين پست به آبي‌پوشان كمك كند.


از سوي ديگر طي روزهاي گذشته در جريان تمرينات استقلال از منتظري در پست دفاع راست استفاده مي‌‌شود و سرمربي آبي‌پوشان از عملكرد او در اين پست رضايت داشته ولي توصيه مجيد صالح سبب شده تا قلعه‌نويي براي استفاده از اين بازيكن پشت سر خسرو حيدري دچار ترديد شود. دستيار استقلال به اين موضوع اشاره كرده كه بهتر است حيدري دفاع راست باشد تا آرامش بيشتري بگيرد و بتواند در پست مورد علاقه‌اش بازي كند.


با اين شرايط بايد گفت كه كادر فني براي استفاده از منتظري دچار سرگيجه شده و آناليزورهاي اين تيم هم معتقدند كه نبايد پست پژمان را تغيير داد و بهتر است از او به عنوان زوج صادقي در قلب دفاع استفاده كرد. البته قلعه‌نويي اعتقاد دارد فقط براي ديدار مقابل گسترش فولاد بايد از بازيكنان در پست ‌هاي غير تخصصي استفاده كند زيرا براي بازي برابر سپاهان مشكل آندو و نكونام برطرف مي‌‌شود و ديگر نيازي به استفاده از منتظري در پست غيرتخصصي نيست.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها