کد خبر: ۱۵۱۹۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
پیام صادقیان به جاي غلامرضا رضايي وارد زمين شد اما در دقايق ابتدايي كمي شل و منفعل به نظر مي رسيد تا اينكه آن لحظه طلايي فرا رسيد و آن پاس گل استثنائی را ارسال کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علي دايي ديشب و در اولين مصاف تيمش در ليگ سيزدهم از سه خريد جديد پرسپوليس در اين فصل در خطوط سه گانه استفاده كرد و دو بازيكن ديگر را هم در طول بازي به زمين فرستاد تا در همين گام اول از 5 چهره تازه سرخ ها در ليگ سيزدهم رونمايي شود.


ميثم حسيني در دفاع چپ، قاسم دهنوي در هافبك دفاعي و سيد مهدي سيد صالحي در نوك خط حمله به ميدان رفتند و هر سه نفر هم 90 دقيقه تمام بازي كردند.


پيام صادقيان اولين تعويض دايي در نيمه دوم بود كه دقيقه 62 وارد ميدان شد و مهرداد كفشگري هم در ميانه نيمه دوم به بازي رفت. اميد عاليشاه و محمد عباس زاده روي نيمكت ماندند و فرصت بازي پيدا نكردند و نفراتي مثل ماركو شپانوويچ  و ميلاد غريبي به ليست 18 نفره هم نرسيدند.


هر چند شايد خيلي زود باشد كه بخواهيم درباره اين بازيكنان جديد قضاوتي داشته باشيم و اين سوال اساسي را مطرح كنيم كه آيا آنها در تيم بزرگي مثل پرسپوليس موفق خواهند شد و كيفيت فني شان را حفظ مي كنند يا نه بد نيست با مروري بر نمايش ديشب شان از شما بپرسيم كه عملكرد كداميك از اين خريدهاي جديد را در بازي شب گذشته مثبت ارزيابي مي كنيد يا اينكه به كداميك از آنها بيشتر اميدواريد؟


1) ميثم حسيني:
در دفاع چپ شب نسبتا آرامي داشت و به راحتي از پس مهار محمد ابراهيمي برآمد. حسيني كه تنها عضو جديد خط دفاع پرسپوليس بود خونسرد و ريلكس بازي كرد و به نظر مي رسد بعد از بازي در استقلال فضاي بازي در تيم هاي بزرگ را شناخته است. حسيني در دفاع مطمئن بود و اشتباهي نكرد هر چند تراكتور هم در فاز حمله چيزي نداشت تا اين مدافع مازني تحت فشار قرار گيرد و عيارش را نشان دهد. با اين حال حسيني شروعي اميدوار كننده در پرسپوليس داشت و ثابت كرد تا زماني كه پولادي آماده بازي شود مي توان روي او حساب كرد. البته حسيني در فاز حمله ضعف دارد و مدافع رونده اي نيست اما بايد ديد دايي اصلا از او مي خواهد كه گهگاه سركي هم به نيمه زمين حريف بكشد يا نه؟


2) قاسم دهنوي:
درگيري اش با علي كريمي براي خيلي از پرسپوليسي ها اين نكته را روشن كرد كه امسال يكي از «شر» هاي ليگ را به خدمت گرفته اند. هر چند قاسم كمي دير به تيم اضافه شده بود اما فيكس بازي كرد تا زوج مشهدي خط مياني با حضور او وحقيقي شكل بگيرد. دهنوي هم شروع اميدوار كننده اي داشت اما با نوري و مهاجمان كمي ناهماهنگ به نظر مي رسيد با اين حال ميزان جنگندگي  و ارتباط بين خطوط كه بيشتر توسط او انجام مي شد (حقيقي بيشتر مشغول جنگ و دعواهاي وسط زمين بود) قابل قبول بود و مي توان براي بازي اول و با در نظر گرفتن دير اضافه شدن او به تيم  به شماره 5 جديد قرمزها هم نمره قبولي داد.


3) سيمهدي سيدصالحي:
تا قبل از آن گل سه امتيازي سيد خيلي كم صاحب توپ شد و به خاطر پرس شديد خط دفاع تراكتور و فضاهاي كمي كه در اختيار داشت. بعضا به كناره هاي زمين متمايل مي شد و از دروازه فاصله مي گرفت. او تا قبل از آن موقعيت تقريبا هيچ موقعيتي نداشت اما با گل كردن آن توپ نشان داد مهاجم قابلي است و مي توان  روي او حساب باز كرد. شايد همين يك گل كافي بود تا هواداران پرسپوليس آن اتفاقات بازي سپاهان در ديدار اختتاميه ليگ هفتم را فراموش كنند اما بدون شك اولين گل سيد براي پرسپوليس آخرينش هم  نخواهد بود و با اين شروع جالب حالا هواداران پرسپوليس به او اميد بسته اند كه در طول فصل بيش از 10 گل به ثمر برساند.


4) پيام صادقيان:
از دقيقه 62 به جاي غلامرضا رضايي وارد زمين شد اما در دقايق ابتدايي كمي شل و منفعل به نظر مي رسيد تا اينكه آن لحظه طلايي فرا رسيد و او با پاسي استثنايي زمينه ساز شكست تيم شهرش در تهران بعد از 5 برد متوالي شد. صادقيان در آن ضد حمله سريع  با پاسي تك ضرب و كات دار كاري كرد تا سيدصالحي راهي غير از گل كردن آن توپ نداشته باشد. صادقيان در يك موقعيت ديگر و با فراري ديدني توپ را به آرامي فرستاد در آغوش لك و يك بار ديگر با خودخواهي صداي دايي را در آورد اما آن پاس تماشايي كاري كرد تا در دل هواداران پرسپوليس جاي ويژه اي باز كند. جالب اينكه وقتي او صدا شد تا به سمت نيمكت بيايد و آماده تعويض شود از سوي هواداران پرسپوليس حسابي تشويق شد.


5) مهرداد كفشگري:
ظاهرا دايي ترسيد تا رضا حقيقي كارت زرد دوم را از قهرماني بگيرد و تيمش را ده نفره كند وگرنه حقيقي خوب بازي مي كرد و در شرايطي كه پرسپوليس نياز به تغيير در فاز حمله داشت آوردن كفشگري به جاي حقيقي  تنها با اين توجيه پذيرفتني بود. كفشگري چيزي حدود 20 دقيقه در زمين بود و سعي كرد كمتر اشتباه كند و وظيفه اش را درست انجام دهد. ظاهرا بايد چند بازي ديگر بگذرد كه بتوان قضاوت صحيح تري در مورد اين بازيكن مورد علاقه دايي داشت اما كفشگري هم  در آن بيست دقيقه بد كار نكرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها