کد خبر: ۱۵۱۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۱ تير ۱۳۹۰
به گزارش "سیاست نامه"، در حالي که وضعيت پوشش بخشي از جامعه به دلايل مختلفي چون کم کاري نهادهاي فرهنگي پس از انقلاب متناسب با شرايط فرهنگي و ديني کشور نيست طي ساليان اخير نيروي انتظامي در قالب گشت‌هاي اخلاقي و ارشاد به برخورد با بد پوششان مي‌پردازد. 

این درحالی است که بسياري از صاحب‌نظران دانشگاهي و علماي حوزوي همچنان بر ضرورت اقدامات فرهنگي دستگاه‌هاي و نهادهاي مختلف -که تعداد آنها کم هم نيست- تاکيد دارند و معتقدند که اگر در بگومگوهاي سياسي، دستگاه‌هاي فرهنگي وارد منازعات نشده و به وظيفه خود به درستي عمل مي‌کردند وضعيت از آن چيزي که در حال حاضر است بهتر مي‌بود. 

پيرو نگراني‌هاي برخي از افراد جامعه، چندي قبل تعدادی از افراد با تهيه گزارشي از وضعيت پوشش در شهرک غرب آن را خدمت يکي از مسوولان ارشد نظام تقديم مي‌کنند و با ابراز گلايه از وضعيت پوشش اين شهرک درخواست ارايه راهکار مي‌کنند. 

اين مقام ارشد پس از گوش کردن به سخنان افراد و گزارش ارايه شده تنها به پرسيدن سوالي رندانه بسنده کرده و مي‌گويد: مگر دانشگاه امام صادق(ع) در اين شهرک نيست؟ که با اين پاسخ به عمق کم کاري‌ها طي ساليان گذشته و هم راهکار اساسي براي وضع موجود اشاره مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها