کد خبر: ۱۴۰۲۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: براي حضور در ترکيب تيم ملي تابع تصميمات کي‌روش هستم.

به گزارش 598،عليرضا حقيقي در گفت‌وگو با فارس در خصوص شرايط تيم ملي اظهار داشت: خوشبختانه شرايط تيم ملي از آن چيزي که فکر مي‌کنيم خيلي بهتر است. ما پس از دو برد پياپي حالا فينالي ديگر را در برابر کره در پيش داريم. کره قدرتمند است اما بايد اين تيم را ببريم تا کار به اما و اگر نکشد.

وي افزود:‌ مثل تمام فوتباليست‌ها حتي آنهايي که در کوچه و خيابان بوق مي‌زنند و آرزو دارند آرزوي من هم حضور در جام جهاني است. اميدوارم به اين آرزوي شيرينم برسم چون جام جهاني بزرگترين ميدان براي حضور يک فوتباليست است و ما بايد کره را ببريم تا به اين آرزوي خودمان برسيم.

وي در خصوص اظهار نظر برخي‌ها که مي گويند کره ديگر خطرناک نيست گفت: کره تيم خوبي است و من با نظر برخي کارشناسان مخالفم. الان کره در صدر تيم ما قرار دارد و کره هميشه کره است مثل اينکه ايران هميشه ايران است و هر حريفي براي بازي جلويش حرف دارد. ما احتياجي به غرور زياد نداريم و بايد با دعاي خير مردم خودمان باشيم و اين بازي را دست پر به بيرون بياوريم.

وي در پاسخ سوال ديگري که برخي‌ها تصور مي‌کردند پس از بازگشت از اروپا در ترکيب ثابت تيم ملي باشيد گفت: به هر حال نظر کي‌روش هميشه محترم است ايشان هميشه به من لطف داشتند و اگر من بازي نکردم خواست خدا بود و شايد قسمت نبود. من از لحاظ فني به نظر کي‌روش کمال احترام را مي‌گذارم و اگر هم روي نيمکتم براي سربلندي تيم ملي دعا مي‌کنم. هرجا لازم بود با سر و کله به تيم ملي خدمت مي‌کنم.

وي در پايان در مورد آينده‌ خودش نيز گفت: الان وقت فکر کردن به اين مسائل نيست. سه پيشنهاد خوب دارم اما انشاءالله پس از رفتن به جام جهاني به آنها فکر مي‌کنم اما مي‌خواهم در اروپا بمانم. جا دارد در همين جا از همه مردمم تشکر کنم و ما بايد بدانيم فقط با رفتن به جام جهاني مي توانيم پاسخ لطف آنها را بدهيم در غير اين صورت به هيچ صورتي امکان‌پذير نيست که جواب محبت آنها را بدهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها