کد خبر: ۱۱۸۰۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
مدیرکل کمیته امداد استان تهران:
بنابر اظهارات مدیرکل کمیته امداد استان تهران، امروز در استان تهران گرسنه به معنای مطلق و محتاج نان نداریم، مگر خانواده‌هایی که یکی از اعضای خانواده آنها معتاد بوده و برای دسترسی به مواد، خانواده را تحت فشار گذاشته و یا از آنها سرقت می‌کند.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تبارک سبحانی در نشستی خبری که امروز در محل کمیته امداد استان تهران برگزار شد، ادامه داد: بر خلاف آنچه مردم تصور می‌کنند، حتی در مناطق یک، دو و سه که جزو مناطق مرفه تهران به شمار می‌رود نیز نیازمند وجود دارد؛ این در حالیست که با توجه به هزینه گران زندگی در تهران، شاید فردی که در این شهر نیازمند باشد اگر به سایر روستاها یا شهرهای دیگر برود، دیگر نیازمند محسوب نشود.

وی با این گفته که نوع خدمات و بسته‌های حمایتی کمیته امداد در استان‌های مختلف متفاوت است، گفت: مددجویان را بر اساس نیازهایشان طبقه بندی و بسته‌های حمایتی خاص را برای آنها تعریف کرده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون 22 میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت کرده‌ایم، به طوری که این نهاد ماهیانه یک میلیارد و 800 میلیون تومان به افراد مددجو و غیرمددجوی نیازمند از محل کمک‌های مردمی، وام پرداخت کرده است.

سبحانی با اشاره به اینکه در سال جاری برای تامین جهیزیه مددجویان بودجه دولتی اختصاص نیافته است، اظهار کرد: دید و تصور مردم این است که کارمندان کمیته امداد و یا مدیران آن نباید خودروهایی همچون پژو سوار شوند و تنها باید پیکان سوار باشند و یا آنکه حق دارند در مخروبه‌ترین ساختمان‌ها به مردم خدمت دهند؛ این تصور نیز ناشی از کمکهای مردم به این نهاد است که دوست ندارند ریالی از هزینه‌های پرداختی‌شان در محل‌هایی دیگر هزینه شود؛ حال آنکه باید گفت که ساختمان‌های اداری و پروژه‌های عمرانی و حقوق کامندان این نهاد صرفا از محل منابع دولتی تامین و کمک‌های پرداختی مردم صرفا در جهت درمان، تهیه مسکن، جهیزیه و وام مددجویان هزینه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
با سلام من کسی را میشناسم واقعا از بدبختی پشت شرکتی دربیابانیهای اسلامشهر که کار میکند با دوتا بچه کوچک وزن جوان زندگی بدی میکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها