کد خبر: ۱۰۵۵۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۱۸ دی ۱۳۹۱
فرمانده مرزبانی استان ایلام از دستگیری دو تروریست در مرز مهران خبر داد.

به گزارش 598، لطفعلی پاکباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با هوشیاری ماموران مرزبانی جمهوری اسلامی در مرز مهران محموله‌ای از نارنجک دستی توسط هنگ مرزی مهران کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مرزداران هنگ مهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از تردد غیرمجاز در آستانه اربعین حسینی اقدامات کنترلی و انسداد مرز را تشدید کردند.

این فرمانده مرزبانی اضافه کرد: در این راستا نیروهای ستاد و گروهان احتیاط نیز بکارگیری شده و طرح انسداد مرز و مراقبت از معابر در مرزها تشدید شد.

پاکباز تصریح کرد: در این راستا 2 تروریست با استفاده از یک‌ دستگاه موتورسیکلت در منطقه سرنی صالح‌آباد در حال تردد بودند که مرزداران به آنها مشکوک شده و با تعقیب و توقف آنان تعداد 8 قبضه نارنجک جنگی و آماده به کار از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران همواره در حال آماده‌باش کامل برای برقراری نظم و امنیت در مرزهای کشور از جمله مرز بین‌المللی مهران هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مرز مهران یکی از خروجی‌های امن کشور محسوب شده و این امنیت محصول تلاش همه دست‌اندرکاران و مسئولان امر در استان ایلام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها