کد خبر: ۹۴۴۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۱
روز گذشته و در مصاف استقلال مقابل سپاهان چهار بازیکن ملی پوش آبی ها شامل سید مهدی رحمتی،پژمان منتظری وخسرو حیدری بهترین های تیم خود و مسابقه جذاب هفته پانزدهم بودند
khosro heydari nekounam
ok

سایت گل – فوتبالیست های ایرانی شاید در بین تمانم بازیکنان دنیای فوتبال از یک حیث بی نظیر و یگانه باشند تا جایی که  به لحاظ همین خاص بودن قابلیت این را دارند تا در فاصله کمتر از یک هفته از بازیکنی زیر حد متوسط به فوتبالیستی شاخص تبدیل شوند و نگاه ها را به سوی خودخیره کنند!

روز گذشته و در مصاف  استقلال مقابل سپاهان چهار بازیکن ملی پوش آبی ها شامل سید مهدی رحمتی،پژمان منتظری وخسرو حیدری بهترین های تیم خود و مسابقه جذاب هفته پانزدهم بودند.شاید در نگاه اول به نظر می رسید شکست خانگی مقابل ازبکستان  و دشوار شدن راه رسیدن به جام جهانی این بازیکنان را به لحاظ روانی در شرایط بدی قرار داده باشد اما حتی اگر این اتفاق برای 4 بازیکن فوق رخ داده باشد باعث بالا رفتن کیفیت بازی شان شده بود!


البته  در بین این بازیکنان حیدری و رحمتی نمایشی فوق العاده ارائه کردند که  در ریشه یابی  علل این خوب بازی کردن می توان به نکات جالبی رسید.

ظاهرا  قبل و در حین بازی سید مهدی رحمتی بارها از سوی هواداران سپاهان مورد نوازش(!) قرار گرفته و هوادران تیم اصفهانی با القابی جدید به استقبال گلر سابق شان رفته و با توجه به گل خورده از ازبکستان علیه او شعار داده بودند.به نظر می رسد همین شعارها به جای اینکه دروازه بان استقلال را سست و متزلزل کند به نوعی جری اش کرده بود تاهر طور شده گل نخورد که همین طور هم شد واو با دو سه واکنش دیدنی در دقایق پایانی سه امتیاز را برای تیمش حفظ کرد.

در مورد خسرو حیدری هم این نکته مصداق دارد.شاید این بازی یکی از بهترین نمایش های خسرو حیدری از زمانی که  او به سطح اول فوتبال ایران رسیده ،باشد اما باید به نقش محمد رضا خلعتبری در ارائه این نمایش اشاره مستقیم داشت.

بدون شک درگیری های دنباله دار دو ملی پوش دو تیم در نیمه اول و کل کلی که بین سپاهانی ها و استقلالی ها ایجادشد نقش بسیار پر رنگی در نمایش فوق العاده خسرو داشت .در واقع حتی اگر حیدری تک گل سه امتیازی تیمش را هم به ثمر نمی رساند آنقدر خوب بازی کرده بود که بتوان به راحتی عنوان بهترین بازیکن میدان را برایش در نظر گرفت.

 اما واقعا چه اتفاقی می افتد که حیدری،رحمتی،نکونام و منتظری ،بازیکنان متوسط و زیر متوسط چهارشنبه شب تنها چهار روز بعد مقابل سپاهان از این رو به آن رو شده وکیفیت واقعی خود رانشان می دهند؟

درپاسخ تنها می توان به یک نکته دم دستی رسید که شاید با تحلیل موضوعی و جامع درباره اش توسط روانشناسان نتایج جالبی نصیب علاقه مندان به فوتبال،باشگاه ها والبته خود بازیکنان شود؛اینکه بازیکنان ایرانی وقتی بهتر بازی می کنند که عصبانی شده باشند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها