کد خبر: ۸۶۶۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۱
علي کريمي گفت: ‌از اينکه در ديدار با کره جنوبي بازي نکردم، خوشحالم.
علي کريمي پس از پيروزي يک بر صفر برابر کره جنوبي گفت: اگر هواداران نبودند نمي‌توانستيم کاري کنيم. از اينکه آنها آمدند و تيم را حمايت کردند تشکر مي‌کنم و اميدوارم در بازي بعدي مقابل ازبکستان هم با پيروزي از ميدان خارج شويم. شايد امشب از اينکه بازي نکردم خوشحالم زيرا بازيکنان ما خيلي خوب بازي کردند.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: در پايان بازي در رختکن به مسعود شجاعي گفتم اخراج شدنت حکمتي داشت زيرا بعد از اينکه شجاعي اخراج شد بهتر بازي کرديم. دست همه هواداران درد نکند چه آنهايي که به ورزشگاه آمدند و چه آنهايي که پاي تلويزيون‌هايشان نشسته بودند.

کريمي در مورد حضور وزير ورزش در رختکن تيم ملي اظهار داشت: ايشان به ما خسته نباشيد گفتند و روحيه دادند. دستشان درد نکند.

کاپيتان دوم تيم ملي در مورد حرص و جوش خوردنش روي نيمکت گفت: وقتي در ميدان هستي کمتر حرص و جوش مي‌خوري اما در روي نيمکت حرص و جوش بيشتر است، اين هم فداي سر تمام مردم ايران.

وي در مورد اينکه از مردم خواست تيم ملي را بيشتر تشويق کنند، گفت: نيازي به اين کار نبود اما من هم تحت تأثير جو قرار گرفتم و چنين کاري کردم. پيروزي برابر کره کارمان را سخت‌تر مي‌کند. نبايد تحت تأثير اين برد قرار بگيريم. بايد تمرکز بيشتري داشته باشيم و بيشتر کار کنيم.

کريمي تصريح کرد: بازي با ازبکستان دست کمي از بازي با کره جنوبي ندارد زيرا اين تيم امشب قطر را برده و در کورس قرار گرفته است.

هافبک پرسپوليس درباره اينکه تکليفش با اين تيم چه شد، خاطرنشان کرد: من هستم تا زماني که خود باشگاه تصميم بگيرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها