کد خبر: ۸۱۸۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال پيکان تهران ضمن ابراز تاسف از شکست تيمش مقابل فولاد خوزستان به اين نکته اذعان کرد که نيمه مربيان را به سرمربي باتجربه فولاد باخته است.

عبدالله ويسي پس از شکست 5 بر صفر تيمش مقابل فولاد خوزستان با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: بازي دو نيمه متفاوت داشت، نيمه اول تيم ما خوب بازي کرد و برخلاف جريان مسابقه گل خورديم و در نيمه دوم تيم فولاد ابتکار عمل را در دست داشت آن هم در شرايطي که ما براي جبران نتيجه وارد زمين شده بوديم.

وي در ادامه افزود: آقاي فرکي نيمه مربيان را از من برد و تيم فولاد نيز در اين نيمه مقابل پيکان به برتري رسيد. فولاد در نيمه دوم خيلي خوب بازي کرد و من نمي دانم بازي چند چند شد! اصلا بازي چند چند شد؟! من فکر مي کردم شش گل خورده ايم!

سرمربي تيم فوتبال پيکان، فولاد را مستحق برتري دانست و گفت: ما در نيمه دوم آشفته بوديم و حق تيم فولاد رسيدن به پيروزي بود. شما در آينده هم از اين بازي ها از تيم پيکان خواهيد ديد چرا که ما به هيچ عنوان براي مساوي بازي نمي کنيم و به ميدان مي رويم که پيروز شويم.

ويسي به دفاع از عملکرد مدافعان تيمش پرداخت و گفت: زمانيکه يک تيم گل مي خورد فقط مدافعان مقصر نيستند از درون دروازه تا نوک حمله در باز شدن دروازه تيم مقصر هستند. همانطور که اگر گلي به ثمر برسانيم همه در به ثمر رسيدن او شريک هستند. من هم به اندازه خود در اينکه امروز دروازه مان 5 بار باز شد مقصرم. متاسفانه ما عمق و عرض زيادي در خط دفاعي مان به حريف مي دهيم که همين مساله باعث مي شود گل هاي زيادي دريافت کنيم. اميدوارم بتوانيم اين نقيصه را بر طرف کنيم تا به امروز که فقط اميدواري بوده و هنوز به نتيجه اي نرسيديم!

سرمربي تيم فوتبال پيکان در خصوص عدم استفاده از بازيکن باتجربه اين تيم محمدرضا طهماسبي در ديدار مقابل فولاد گفت: ما در تيم فولاد نفرات ارزشمندي داريم که يکي از آنها طهماسبي است از آنجايي که طهماسبي از ابتداي فصل مدام در کنار تيم بوده تصميم گرفتيم امروز به او استراحت بدهيم چرا که با شرايط سني که محمدرضا دارد ممکن است به او فشار وارد شود. به همين خاطر به ديگر بازيکنان فرصت داديم تا همه شرايط حضور در ميدان را پيدا کنند.

تيم فوتبال پيکان تهران هفته دهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي کشور را با شکست 5 بر صفر مقابل فولاد خوزستان پشت سر گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها