کد خبر: ۷۴۲۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۴     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت خارجه روسیه: در صورت تحریم شدن شرکت های روسی روابط مسکو و واشنگتن خدشه دار خواهد شد. تحریم های جدید شامل مجازات شرکت های طرف همکاری با ایران در زمینه اسخراج اورانیوم و ارائه کنندگان خدمات به ایران برای صادرات نفت خام است.

شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian پنجشنبه 26مرداد (August.16) از هشدار روسیه به آمریکا بخاطر تحریم شرکت های روسی خبر داد: «روسیه تحریم های تازه آمریکا علیه ایران را باج گیری آشکار از شرکت ها و بانک های دیگر کشورها دانست. "ماریا زاخاروا" از سخنگویان وزارت خارجه روسیه گفت: در صورت تحریم شدن شرکت های روسی روابط مسکو و واشنگتن خدشه دار خواهد شد. تحریم های جدید شامل مجازات شرکت های طرف همکاری با ایران در زمینه اسخراج اورانیوم و ارائه کنندگان خدمات به ایران برای صادرات نفت خام است.»


تحریم های آمریکا به روند مذاکره لطمه می زند

خبرگزاری ریانووستی روسیه در تحلیل سخنان معاون سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نوشت: در واشنگتن باید بفهمند که در صورتی که شرکت ها و موسسات روسیه که دارای روابطی با همکاران ایرانی خود هستند، مشمول این تحریم ها شوند، مناسبات روسیه و آمریکا می تواند به طور جدی آسیب بپذیرد وزارت امور خارجه روسیه بارها اعلام کرده است که افزایش مداوم فشار بر تهران و مطرح کردن اتمام حجت هایی در حق این کشور فقط به روند مذاکره در باره برنامه هسته ای ایران لطمه وارد آورده و وحدت گروه "1+5" میانجیان بین المللی را به طور جدی بر هم می زند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها