کد خبر: ۵۲۰۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
یک رسانه صهیونیستی با اشاره به استقرار چندین فروند جنگنده آمریکایی در کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس، از برگزاری مانور مشترک آمریکا و اسرائیل در راستای حمله احتمالی به تاسیسات هسته ای ایران خبر داد.
مهر، پایگاه اینترنتی دبکافایل که روابط نزدیکی با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی دارد در گزارشی ادعا کرد: این مانور با دستور شخص "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا در راستای سنجش واکنش احتمالی به حمله مشترک آمریکا و اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران انجام شده است.



بر این اساس، در این مانور مشترک با عنوان "روز دیگر" نیروی هوایی، دریایی و زمینی آمریکا و رژیم صهیونیستی مشارکت داشته اند و علاوه بر آنها نظامیانی از کشورهای اروپایی و خاورمیانه نیز حضور داشته اند.

دبکافایل در ادامه با اشاره به گزارش برخی رسانه های آمریکایی نوشت: طی هفته های اخیر چندین فروند جنگنده از آمریکا به پایگاه الظفره امارات و پایگاه العدید در قطر منتقل شده اند که در راستای عملیات علیه تاسیسات هسته ای ایران صورت گرفته است.

این رسانه صهیونیستی در ادامه با اشاره به حضور ناوهای آمریکایی "آبراهام لینکلن" و "اینتر پرایز" در منطقه و استقرار جنگنده های آمریکایی در امارات و قطر می نویسد: این اتفاقات در حالی رخ می دهد که گروه 1+5 و ایران برای دور دوم مذاکرات هسته ای آماده می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها