کد خبر: ۳۸۹۱۴۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
پلیس انگلیس در درگیری با یکی از بازیکنان پیشین تیم فوتبال استون‌ویلا، جان او را با یک شوکر گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، دالیان اتکینسون، بازیکن پیشین تیم فوتبال استون‌ویلا در جریان درگیری که بامداد امروز (دوشنبه) با یکی از مأموران پلیس انگلیس داشت، جان خود را از دست داد.

طبق گفته ساکنان شهر تلفورد، در ساعت 1:30 بامداد امروز صدای بلند فریاد و درگیری از منزل اتکینسون شنیده شده است و به‌دنبال آن تعدادی از مأموران پلیس منطقه وست مرسیای انگلیس به این منطقه هجوم بردند تا به افرادی که تصور می‌شد جان‌شان در خطر است، کمک کنند.

در این گیرو‌دار یکی از مأموران پلیس پس از ورود به محل، اتکینسون 48 ساله را با یک تفنگ وارد کننده شوک الکتریکی (شوکر) هدف می‌گیرد و شوک وارده به بازیکن پیشین استون‌ویلا جان او را با وجود اقداماتی که نیروهای اورژانس برای زنده نگه داشتنش انجام دادند، گرفت و او در ساعت سه بامداد درگذشت.

گفته می‌شود پلیسی که با شوکر خود جان اتکینسون را گرفت هنوز نتوانسته توضیح دقیقی درباره اتفاق رخ داده، دلیل حضورش در محل حادثه و نیز رفتار بازیکن پیشین استون‌ویلا ارائه کند و این حادثه مستقیماً به کمیسیون مستقل شکایات پلیس انگلیس گزارش شده است.

اتکینسون جزو بازیکنان طراز اول فوتبال انگلیس در دهه 90 بود که بسیاری او را به‌خاطر گل معروفش در فصل 93-1992 لیگ برتر انگلیس در بازی استون‌ویلا برابر ویمبلدون به یاد دارند، همان گلی که او با یک حرکت انفرادی از نیمه زمین تیم خودش به‌ثمر رساند و به‌عنوان زیباترین گل فصل انتخاب شد. او همچنین همان کسی بود که گل برتری استون‌ویلا را برابر منچستریونایتد در فینال جام اتحادیه سال 1994 به‌ثمر رساند.

اتکینسون که دوران بازیگری‌اش را در تیم ایپسویچ تاون آغاز کرد، برای تیم‌هایی مانند شفیلد ونزدی و رئال سوسیه‌داد هم توپ زد و از آنجا راهی ویلا‌پارک شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها