کد خبر: ۳۶۳۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس گفت: با حضور مسئولاني از وزارت امور خارجه و وزارت ارشاد لغو فعاليت رسانه‌هاي انگليسي در ايران مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
ستار هدايت‌خواه در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو، با اشاره به رسميت شناخته شدن عمل متقابل در روابط بين‌الملل گفت: دولتمردان انگليسي علي‌رغم ادعاي دموكراسي و آزادي‌خواهي اقدام به لغو فعاليت رسانه‌ پرس‌تي‌وي ايران كردند؛ لذا در عمل متقابل اين موضوع هفته آينده پس از شروع كار مجلس با حضور مسئولاني از وزارت امور خارجه و وزارت ارشاد  مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه فعاليت شبكه‌هاي انگليسي با انگيزه تخريب انقلاب اسلامي صورت مي‌گيرد، ادامه داد: بايد طي عمل متقابل و دفاع از حقوق ملت ايران فعاليت بنگاه خبرپراكني بي‌بي‌سي در ايران لغو شود.

عضو هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس افزود: دنياي استكبار از جمله استعمار انگليس با اقدام اخير خود نشان داد كه علي‌رغم ادعاي آزادي ‌بيان، نمي‌خواهند حقايق براي مردم آشكار شود.

هدايت خواه با اشاره به اينكه رسانه خبري پرس‌تي‌وي واقعيت‌هاي دنياي غرب را بدون سانسور و جريان خبري حاكم بر رسانه‌هاي جهان و با استقلال بيان مي‌كند، گفت: گويا بيان واقعيات درون دنياي غرب به مذاق مقامات انگليسي خوش نيامده و در يك اقدام غيرمعقول فعاليت پرس‌تي‌وي را لغو كردند.
 
وي با بيان اينكه دول غرب همواره نشان داده‌اند كه در عرصه خبررساني، اطلاع‌رساني دقيق و مبتني بر واقعيت را بر نمي‌تابند، افزود: پرس‌تي‌وي واقعيت‌ها را بدون جعل و سانسور در اختيار مردم قرار مي‌داد و باعث آگاهي افراد نسبت به ماهيت ضد بشري دول غربي مي‌شد.

عضو فراكسيون اصولگرايان با بيان اينكه امپراتوري رسانه‌اي غرب در راستاي اهداف افكار رهبران و سرمايه‌داران عمل مي‌كند، تصريح كرد: غرب و آمريكا سلطه‌طلبي در عرصه خبري را نيز در اولويت كار خود قرار داده‌اند كه البته جمهوري اسلامي ايران در حوزه اطلاع‌رساني نيز قصد در هم كشيدن اين سلطه را دارد كه تاكنون نيز در نشان دادن واقعيت غرب از جمله جنبش وال‌استريت موفق عمل كرده است.

هدايت خواه در پايان خاطرنشان كرد: رسانه‌هاي استكبار جهاني بر تزوير، دروغ و جعل استوار است و از آنجا كه پرس‌تي‌وي چهره واقعي اين دروغ‌ها و تزويرها را بيان كرده، با واكنش دنياي غرب مواجه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها