کد خبر: ۲۶۹۱۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
ادعای یکی از اعضای کانون مربیان؛
یكی از اعضای کانون مربیان گفت: «برای حفظ آبروی خود و همچنین دایی از آشتی وی با مایلی كهن منصرف شدیم!»
به گزارش پایگاه 598، رابطه علی دایی و محمد مایلی‌کهن مدت‌‌هاست که تیره و تار شده و با اجرای حکم از سوی اجرای احکام، محمد مایلی‌کهن برای 4 ماه به زندان اوین رفت...

 

حال این سؤال پیش می‌‌آید که آیا تلاش کانون مربیان برای آشتی دادن این دو نتیجه خواهد داد؟

 

یکی از اعضای کانون مربیان که البته اصرار به حفظ نامش داشت، در این باره گفت: «کانون مربیان به وظیفه حرفه‌ای که به دوش دارد، عمل می‌کند. دایی و مایلی‌کهن هر دو مربیان این مرز و بوم هستند و کانون مربیان بی‌شک خرسند خواهد شد که تیرگی روابط این دو را از بین ببرد اما به شخصه بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد چون این را باید دایی و مایلی‌کهن بخواهند. کانون مربیان تنها یک وسیله است و این دو اگر بخواهند به لجبازی خود ادامه دهند، تلاش کانون مربیان نتیجه نخواهد داد.»

 

این عضو کانون مربیان ادامه داد: «پیش از این و در جریان برگزاری کلاس A که مایلی‌کهن و دایی با هم همکلاس بودند، کانون مربیان تلاش داشت تا این دو را با هم آشتی دهد. دایی پذیرفته بود و بارها به ما می‌گفت مشکلی برای آشتی با مایلی‌کهن ندارد اما هر‌گاه به سراغ مایلی‌کهن می‌رفتیم، او از این کار امتناع می‌کرد و می‌گفت اگر این کار را انجام دهیم... می‌دهد! بنابراین ما برای حفظ آبروی خود و همچنین دایی از این کار منصرف شدیم و این کدورت آنقدر ادامه داشت که کار به اینجا رسید.»

 

گفتنی است در این مقطع زمانی همان‌‌طور که مایلی‌کهن اصرار به رفتن به زندان دارد، دایی هم گفته کوتاه نخواهد آمد و تا آخر پای ماجرا می‌ایستد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها