کد خبر: ۲۵۸۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۰
وزارت امورخارجه روسیه در بیانیه ای خشم خود را از گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر از مسکو، در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه که شب گذشته منتشر شد، آمده است : روسیه از اینکه این گزارش به عاملی برای تشدید تنش درباره برنامه هسته ای ایران تبدیل شده ، سخت متاسف است.
در این بیانیه ، وزارت امور خارجه روسیه با اعلام تردید درباره عاقلانه بودن انتشار گزارش افزوده است: انتشار این گزارش به احیای مذاکرات بین گروه 6 جانبه و ایران برای حل موضوع هسته ای از روش دیپلماتیک خدشه وارد می کند .
بنا بر اعلام وزارت خارجه روسیه ؛ این گزارش پس از آن انتشار یافت که شیمون پرز رئیس رژیم اسرائیل هشدار داد که زمان انجام یک حمله پیشگیرانه به ایران برای مقابله با حرکت هسته ای این کشور نزدیک شده است .
دراین بیانیه آمده است: کسانی هستند که از منطقشان انتخاب روش های بدتر است و ما نمی توانیم از این منطق ویرانگر برای انهدام آگاهانه فرآیند دیپلماتیک حمایت کنیم .
وزارت امور خارجه در ادامه این بیانیه تصریح کرد که ما مایلیم بپرسیم که دبیرخانه آژانس تا چه حد قادر به تضمین محرمانه نگهداشتن کار آژانس خواهد بود و بدون آن کارایی آژانس زیر سوال خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها