کد خبر: ۲۴۲۳۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، محمد کرمي در پاسخ به اين سوال که آيا تعداد تيم‌هاي حاضر در ليگ‌هاي برتر قطعي شده است؟ اظهار کرد: فعلا تعداد تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي ليگ برتر مردان و زنان قطعي نيست و کاري به آنها نداريم. تمرکز اصلي ما در شرايط فعلي روي برگزاري ليگ‌هاي خردسالان، نوجوانان و نونهالان است.

به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به اين سوال که چرا فعلا کاري به تيم‌هاي ليگ برتري ندارند؟ افزود: ما منتظر هستيم تا تعداد تيم‌هاي حاضر در ليگ‌هاي برتر افزايش يابد و ليگ را با شرايط بهتري برگزار کنيم. ضمن اين که بازي‌هاي آسيايي را پيش‌رو داريم و به همين خاطر امکان برگزاري ليگ برتر تا دو ماه آينده وجود ندارد.

رييس سازمان ليگ فدراسيون تکواندو در پاسخ به اين سوال که چند تيم براي حضور در ليگ برتر مردان اعلام آمادگي کرده‌اند؟ گفت: حضور تيم‌هاي دانشگاه آزاد، مجمتع جوانه، پاس قوامين، استيل‌ البرز، شهرداري ورامين و مس کرمان در ليگ برتر قطعي است. تيم شهرداري انديشه هم کارهاي لازم را انجام داده و تقريبا حضورش قطعي است. تيم شرکت ملي حفاري هم پول وروديه را واريز کرده و منتظر است تا در سايت ثبت‌نام کند.

وي ادامه داد: اگر حضور اين تيم هم قطعي شود هشت تيم در ليگ برتر حاضر خواهند بود. در دوره قبل ليگ برتر هم هشت تيم حضور داشتند. چند تيم ديگر هم در ابتداي کار خيلي خواهان حضور در ليگ برتر بودند ، اما متاسفانه کارشان درست نشد.

کرمي در مورد ليگ بانوان گفت: تيم‌هاي کورش البرز، استيل البرز، هيات شمال شرق تهران، هيات کردستان، هيات قزوين، مجتمع مژدهي رشت و هلال احمر تنکابن براي حضور در ليگ اعلام آمادگي کرده بودند که تيم قزوين انصراف داد و يک تيم از سنندج درخواست کرده وارد شود. بايد ببينيم که شرايط چه مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها