کد خبر: ۲۳۴۸۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۷ تير ۱۳۹۳
مديرعامل سپاهان با ابراز تمايل از حضور خلعتبري در تيمش مي‌گويد با برداشته شدن برخي موانع اين بازيکن بار ديگر در اصفهان توپ مي‌زند.

 

به گزارش پایگاه 598،مهرزاد خليليان درباره اردوي ترکيه تيمش، اظهار کرد: اين اردو جهت آماده سازي بهتر برگزار مي‌شود و ما سه بازي تدارکاتي را در اين اردو پيش‌بيني ‌کرده‌ايم. آماده سازي‌مان از چيزي حدود 40 روز پيش آغاز شده و مي‌خواهيم شروعي قدرتمند در ليگ داشته باشيم. در ترکيه مي‌توانيم به لحاظ فيزيکي و فني شرايط‌مان بهتر شود. ما در اين اردو در دو نوبت تمرين مي‌کنيم و فشار مناسبي به بازيکنان وارد مي‌شود.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: 26 تير بازيکنان‌مان از ترکيه به ايران باز مي‌گردند و احتمالا ابتداي مرداد و پيش از آغاز ليگ نيز در رقابت‌هاي چهار جانبه به مصاف استقلال، پرسپوليس و تراکتورسازي مي‌رويم.

مديرعامل سپاهان با تاييد اين مطلب که تيمش بي تمايل به جذب خلعتبري نيست، اظهار کرد: ما تمايل داريم که خلعتبري را بار ديگر در اصفهان ببنيم. او قبلا براي ما بازي کرده و خودش هم علاقمند است که به سپاهان باز گردد. به دنبال حل مشکلات حضور او در سپاهان هستيم. يکي از موانع حضور اين بازيکن در سپاهان مسائل مالي است که بايد بررسي شود.

او در پاسخ به اين سوال که بدهي خلعتبري به عجمان در صورت پيوستن اين بازيکن به سپاهان بر عهده کيست؟ بيان کرد: در اين باره قول‌هاي ضد و نقيض‌هاي زيادي به ما رسيده است و اصلا وضعيت بدهي به عجمان تا حدي پيچيده و مبهم است. در حال حاضر مدير برنامه‌هاي خلعتبري در امارات پيگير ماجراست و قرار است نتيجه‌ را اطلاع دهد.

خليليان در ادامه با ابراز تاسف از کساني که شايعه حضور نويدکيا را در استقلال مطرح مي‌کنند، عنوان کرد: من براي کساني که اين شايعات عجيب را مطرح مي‌کنند متاسفم. هيچ باشگاهي مطمئن باشيد به نويدکيا پيشنهاد نمي‌دهد تا به آنها بپيوندد، چرا که نويدکيا اسطوره و ستون سپاهان است. خون اين بازيکن زرد است و طرح اين موضوع که او در حال پيوستن به فلان تيم است، نه در شأن نويدکيا است و نه در شأن باشگاه بزرگ سپاهان.

مديرعامل سپاهان در پايان و در پاسخ به اين سوال که تيمش چند جاي خالي در ليست دارد؟ گفت: ما در حال حاضر دو جاي خالي در تيم داريم که در صورت صلاحديد کرانچار آنها را پر مي‌کنيم.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها