کد خبر: ۲۲۹۵۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با ایمان باصفا به توافق رسیده‌ایم و امیدواریم در فصل پیش‌رو برای ما خوب کار کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در خصوص وشعیت نقل و انتقالات استقلال خوزستان اظهار داشت: «با آقای قلعه‌نویی در خصوص ایمان باصفا، هافبک تیم فوتبال استقلال صحبت کردیم و قلعه‌نویی زحمت کشید و این بازیکن را به ما داد. ما با باصفا به توافق رسیده‌ایم و قرارداد آن نیز بسته خواهد شد. انشاالله این بازیکن در فصل جدید بتواند در تیم ما خوب کار کند و سال بعد نیز باز هم به استقلال تهران برگردد.»

 

وی در ادامه در خصوص ایمان مبعلی نیز گفت: «مبعلی سال گذشته زمانی که می‌خواست به تیم استقلال تهران برود، باید با ما تسویه‌حساب می‌کرد و رسما از باشگاه ما جدا می‌شد که این اتفاق افتاد و در حال حاضر هم با ما قرارداد ندارد و بازیکن استقلال تهران است.»

 

ویسی با بیان این‌که اگر مبعلی بخواهد به استقلال خوزستان برگردد با تمام وجود در خدمت او هستیم، گفت: «با مبعلی صحبت‌هایی داشته‌ایم و اگر استقلال تهران او را بخواهد، بازیکن این تیم است و ما هم دوست داریم که او در این تیم بماند، چرا که آنجا استقلال تهران است و مبعلی هم این تیم را دوست دارد ولی اگر در آن‌جا با مشکلی برخورد کرد، این‌جا خانه خودش است و می‌تواند برگردد.»

 

وی در ادامه درباره جذب دو بازیکن خارجی عنوان کرد: «در حال جذب این دو بازیکن که در پست‌های دروازه‌بان و حمله هستند، می‌باشیم. آن‌ها در تمرینات اولیه تیم که در اهواز است، حضور ندارند و احتمالا در اردوی اول‌مان که در بروجرد است، به تمرینات برسند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها