کد خبر: ۲۲۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
دو مهاجم امروز و دیروز پرسپولیس در گفتگویی صمیمانه و البته پرحاشیه و جذاب با یکدیگر درد دل کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت، دیدار پیام صادقیان و محسن خلیلی در رستوران این باشگاه پر بود از حاشیه های جذاب. این دو بازیکن از دو نسل پی در پی از خاطرات خود سخن گفتند و شام را در کنار هم میل کردند.

 

خلیلی در این نشست از آمادگی بدنی اش برای پیام گفت و اینکه دوست دارد به پرسپولیس برگردد: «مدت زیادی از فوتبال دور بودم اما تمریناتم را سخت پیگیری می کنم و آمادگی بدنی خوبی دارم. همین حالا از زمانی که در پرسپولیس بازی می کردم، آماده ترم. خیلی دوست دارم برگردم و با پیراهن پرسپولیس بازی کنم که اگر این اتفاق بیفتد شک ندارم دوباره آقای گل می شوم.»

 

شنیدن این صحبت ها برای پیام صادقیان بسیار جذاب بود. اما او که به تازگی از لیست نفرات اعزامی به جام جهانی خط خورده، نمی توانست ناراحتی اش را کتمان کند. وقتی بحث این دو مهاجم به تیم ملی کشیده شد، خلیلی تمام شنیده هایش درباره خط خوردن صادقیان را بر زبان آورد.

 

آنجا که با یک لبخند از صادقیان پرسید آیا با کسی مشکل داشتی و این پاسخ را شنید: «نه، من با هیچ کس مشکل نداشتم. ناراحتم، خیلی ناراحتم اما کاری نمی توانم بکنم. فقط باید خودم را نشان دهم تا بعد از جام جهانی دوباره دعوت شوم.»

 

خلیلی اما بی خیال نمی شد و دوباره ماجرای جواد نکونام را پیش کشید و اینکه گفته می شود کاپیتان تیم ملی به خاطر اختلاف قدیمی اجازه نداده صادقیان با تیم عازم برزیل شود. صادقیان این بار هم دم به تله نداد: «گفتم که با کسی مشکلی نداشته و ندارم. قسمت این بوده و می پذیرم.»

 

خلیلی و صادقیان شب خوبی را در کنار هم سپری کردند. محسن رفت و برگشت از خاطرات گلزنی اش در دو دربی پشت سر هم برای پیام تعریف می کرد و تجربه هایش را در اختیار او قرار می داد و صادقیان هم از مشکلات فصل گذشته برای آقای گل سابق لیگ برتر سخن گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها