کد خبر: ۲۱۱۶۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
بر اساس اظهارات سرمربي آرژانتين، سنگربان موناکو گزينه اول ايستادن درون دروازه آلبي‌سلسته در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 است.

 

سرخيو رومرو، دروازه‌بان تيم ملي آرژانتين که در سال‌هاي اخير همواره مسئول محافظت از دروازه آلبي‌سلسته بوده در فصل جاري در تيم باشگاهي‌اش خيلي کم بازي کرده است. اين دروازه‌بان 27 ساله که عضو تيم فوتبال موناکوي فرانسه است در فصل جاري تنها در 4 بازي براي سفيدوسرخ‌پوشان موناکو به ميدان رفته است اما با اين وجود سرمربي آرژانتين اعتقاد خاصي به دروازه‌بان پيشين تيم‌هاي سامپدورياي ايتاليا و آلکمار هلند دارد.

به گزارش تسنيم، آلخاندور سابيا، سرمربي آلبي‌سلسته در گفت‌و‌گو با شبکه راديويي «لا رِد» آرژانتين گفت: رومرو دروازه‌بان خوبي است و من او را سنگربان خيلي خوبي مي‌دانم که متاسفانه در فصل جاري در تيم باشگاهي‌اش به طور منظم به بازي گرفته نشده است. به غير از مصدوميتي که سرخيو داشت و باعث شد تا براي مقطعي از ترکيب تيم ملي دور باشد بايد بگويم که او همواره دروازه‌بان شماره يک تيم من بوده و در جام جهاني 2014 نيز همينطور خواهد بود.

رومرو که در تيم ملي فوتبال آرژانتين رقبايي همچون ماريانو آندوخار و آگوستين اوريون دارد، در سال 2011 به عنوان بازيکن قرضي از سامپدوريا به موناکو پيوسته است. او از سال 2009 تا به امروز 44 بازي با پيراهن تيم ملي آرژانتين انجام داده است.

شاگردان آلخاندرو سابيا در گروه F جام جهاني با تيم‌هاي ايران، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين همگروه هستند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها