کد خبر: ۱۸۳۶۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۵۹     ۲۹ آبان ۱۳۹۲

پادشاه اردن در دیدار با سران کشورهای شرکت کننده در حاشیه کنفرانس کشورهای عربی و آفریقایی در کویت بر لزوم حل و فصل سیاسی و مسالمت آمیز بحران سوریه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن در حاشیه کنفرانس سران کشورهای عربی آفریقایی که از روز سه شنبه در کویت آغاز شده، با شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دو طرف درباره برخی از مسائل مهم منطقه‌ای و جهان عرب از جمله مساله فلسطین و مذاکرات صلح خاورمیانه، آخرین تحولات سوریه و همچنین روابط دو جانبه و راه‌های گسترش و تحکیم این روابط بحث و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار پادشاه اردن بر لزوم تلاش برای دستیابی به راهکار سیاسی جهت حل بحران سوریه به منظور پایان دادن به رنج‌های مردم سوریه تاکید کرد.

پادشاه اردن همچین با عبدربه منصور هادی، رئیس جمهوری یمن، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین در حاشیه این کنفرانس دیدار و با آن‌ها درباره مهمترین مسائل منطقه خاورمیانه و راه‌های ارتقای روابط دو جانبه گفت‌وگو کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها