کد خبر: ۱۸۲۴۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۲۶ آبان ۱۳۹۲
به نقل از سايت باشگاه استقلال، دکتر نوروزي گفت: در تست پزشکي جامع و طولاني که از کبه گرفتيم سلامت وي تاييد شد و خوشبختانه اين بازيکن از اين نظر مشکلي ندارد و اتفاقا در تست پزشکي شرايط خوبي را نشان داد.

وي درباره وضعيت سياوش اکبرپور و محمدمهدي نظري گفت: مصدوميت اين دو بازيکن به طور کامل رفع شده و نيازمند تمرينات بدنسازي هستند تا بتوانند به آمادگي بدني برسند.

دکتر نوروزي وضعيت احمد جمشيديان را اينگونه شرح داد: جمشيديان در حال حاضر به انجام تمرينات قدرتي نياز دارد. ما براي او تمرينات بدني و قدرتي را درنظر گرفتيم و وي بعد از گذراندن اين تمرينات طي يکي، دو روز آينده به جمع بازيکنان استقلال اضافه مي‌شود.

معاون پزشکي باشگاه استقلال شرايط هاشم بيگ‌زاده را خوب توصيف کرد و گفت: خوشبختانه او شرايط خوبي دارد و مي‌تواند با گذراندن تمرينات بدنسازي مناسب به آمادگي کامل برسد.

دکتر نوروزي وضعيت خسرو حيدري را هم اينگونه گزارش داد: خسرو از نظر مصدوميت هيچ مشکلي ندارد و آسيب‌ديدگي‌ او کاملا رفع شده است. با اين حال حيدري نياز به تمرينات بدنسازي دارد و ظرف چند روز آينده به تمرينات استقلال اضافه مي‌شود.

وي در پايان اعلام کرد: مي‌توانم بگويم مصدوميت همه بازيکنان ما رفع شده و در حال حاضر مشکل حادي نداريم. اميدوارم بازيکنان تمرينات بدنسازي را خيلي جدي بگيرند تا در ادامه کار، مشکلي از جهت مصدوميت براي کسي پيش نيايد. اگر ما در نيم‌فصل رفت مصدومان زيادي داشتيم دليلش کمبود وقت در تعطيلات ابتداي فصل بود که باعث شد نتوانيم تمرينات بدنسازي مناسبي را انجام دهيم. با اين وجود اگرچه تعداد مصدومان زياد بود، اما رساندن مصدومان به بهترين شکل ممکن صورت گرفت و ما از اين نظر خيلي خوب کار کرديم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها