کد خبر: ۱۷۶۷۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۰۵ آبان ۱۳۹۲
اين اقدام ناجوانمردانه سند ديگري بر پرونده ي سياه و رسواي آنان افزود و ملت ما را در پيمودن راه شهيدان و مبارزه با كفر و ظلم مصمم تر نمود.
در پي وقوع حادثه شهادت جمعي از مرزبانان خدوم ناجا توسط اشرار، سازمان بسيج مستضعفين بيانيه اي را به شرح ذيل صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحيم

و لا يزالون يقاتلونكم حتي يردوكم عن دينكم ان استطاعوا

يكبار ديگر دست رژيم خون آشام امريكا از آستين تروريست هاي تكفيري بيرون آمد و گروهي از فرزندان مظلوم و مرزبانان فداكار ملت ايران را به خاك و خون كشيد بدون شك اين جنايت ضد انساني كه سند روشني بر بي صداقتي رژيم استكباري است بي پاسخ نخواهد ماند و عاملان و آمران آن به سزاي عمل خويش خواهند رسيد.

امروز نه تنها ملت هوشيار ايران بلكه همه ي عالم مي دانند كه پشت صفحه ي بمب گذاري ها و ترورهاي روزانه افغانستان و پاكستان و عراق و سوريه و لبنان و ساير كشورهاي اسلامي جز رژيم صهيونيستي و امريكاي جنايتكار كسي نيست و آنها كه به ظاهر دم از صلح و دوستي ميزنند در عمل كاري جز خونريزي و سركوب و شكنجه نمي دانند.

ملت هوشيار ايران بر خلاف خواست امريكا كه با اينگونه عمليات هاي تروريستي، هدفي جز شكستن وحدت ملت ايران ندارد صفوف خود را روز به روز منسجم تر خواهد كرد و با وحدت و يكپارچگي راه خود را به سوي آرمان ها پيش خواهد برد.

اين اقدام ناجوانمردانه سند ديگري بر پرونده ي سياه و رسواي آنان افزود و ملت ما را در پيمودن راه شهيدان و مبارزه با كفر و ظلم مصمم تر نمود.

اين سازمان به نمايندگي از ميليون ها بسيجي قهرمان، شهادت مرزبانان شجاع نيروي انتظامي را به محضر حضرت ولي عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف)، امام خامنه اي (مد ظله العالي)، فرمانده و كاركنان مقتدر نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و احاد مردم شريف كشورمان بويژه خانواده هاي محترم اين شهداي سر افراز تبريك و تسليت عرض مي نمايد.

سازمان بسيج مستضعفين
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها