کد خبر: ۱۷۰۳۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
هفته دوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول در حالي برگزار شد که مدعيان اسمي باز هم حرفي براي گفتن نداشتند و اين نشان مي‌دهد که ليگ جذاب‌تري را نسبت به سال گذشته داريم.
در گروه اول مسابقات پديده شانديز هنوز برخلاف اسمش پديده نشده و توانست به سختي در مشهد تيم نيروي زميني را 2 بر يک شکست بدهد و اين نشان مي‌دهد که تيم اکبر ميثاقيان براي تيم شدن به زمان نياز دارد.

به گزارش گل ، گهردورود با مديريت جديدش بابايي‌زاده، خرم‌دل به همراه حيدرپور که اين تيم را اداره مي‌کنند و برنامه‌هاي زيادي هم براي اين تيم در نظر دارند در خانه مقابل گل گهر سيرجان يکي از باثبات‌ترين تيم‌هاي چند سال اخير ليگ با نتيجه صفر – صفر متوقف شد.

فولاد يزد توانست با درخشش ميلاد روزبهاني هافبک تيم ملي دانشجويان و فصل قبل نيروي زميني استقلال اهواز مدعي را با نتيجه يک – يک متوقف کند و اين نتيجه نشان مي‌دهد که داود مهابادي امسال کار سختي را پيش رو دارد.

شهرداري ياسوج که برخلاف سال گذشته نشاني از يک مدعي ندارد در خانه مقابل تيم تازه صعود کرده سياه‌جامگان صفر – صفر متوقف شد و هواداران ياسوجي جمشيد قديري را در حضور هادي برگي‌زر که در ورزشگاه حضور داشت صدا زنند.

الوند همدان و گيتي‌پسند در همدان به تساوي صفر – صفر رسيدند و نفت آبادان تيم مدعي و نامدار اين گروه در خانه مقابل نساجي بي‌ادعا و جوان با مربي جوان‌ترش گرايلي يک – يک متوقف شد اگرچه نفت تا دقيقه 80 يک – صفر عقب بود. قطعا ابراهيم قاسمپور چالش سختي را در روزهاي آينده با هواداران عصباني آبادان دارد.

در گروه اول شهرداري بندرعباس استراحت داشت.

در گروه دوم آلومينيوم هرمزگان که هفته قبل استراحت داشت اين هفته توانست تيم اسمي پاس را با درخشش عليرضا لطيفي که 2 پاس گل داد شکست دهد و براي همه تيم‌هاي اين گروه خط و نشان بکشد.

نفت و گاز گچساران تيم پرستاره اين گروه توانست مس رفسنجان را در گچساران يک – صفر شکست دهد و وينگو بگوويچ را وارد بحراني جدي کند.

سايپا شمال در خانه در مقابل ايرانجوان بوشهر با نتيجه 3 بر يک شکست خورد تا نشان دهد مثل سال قبل پتانسيل سقوط به دسته پايين‌تر را دارد و ايرانجوان بوشهر هم با اين برد با توجه به گل زده بيشتر به صدرجدول رفت.

پارسه در تهران با حضور علي پروين و يارانش که براي تماشاي بازي محمد پروين که در تيم پارسه حضور دارد به ورزشگاه نوبنياد آماده بود در مقابل دونده و جنگنده راهيان کرمانشاه صفر – صفر متوقف شد اگرچه پارسه در اين بازي کاملا بر بازي مسلط بود اما نتوانست فرصت‌هاي خوبي که گير آورد استفاده کند. احمد مومن‌زاده و داود سيدعباسي از پارسه موقعيت‌هاي زيادي را از دست دادند.

نفت مسجدسليمان برخلاف سال گذشته که در خانه به هيچ تيمي باج نمي‌داد با داريوش يزدي نتوانسته تيم خوبي نشان دهد و اين هفته در خانه با نتيجه يک – يک در مقابل يزدلوله متوقف شد و اين نتيجه نشان داد که عوامل پشت پرده که داريوش يزدي از آنها سخن مي‌گفت در مسجدسليمان هم ول کن او نيستند!

در اين گروه بازي پيکان و ابومسلم به دليل مشکلات مديريتي لغو شد و پيکان نتوانست براي جبران شکست هفته قبلش تلاش کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها