کد خبر: ۱۶۷۱۷۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
زمان تقريبي تعطيلات نيم‌فصل ليگ برتر مشخص شد.
هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال کشور جمعه 17 آبان به پايان مي‌رسد و بدين ترتيب تعطيلات نيم‌فصل ليگ برتر از روز 18 آبان آغاز خواهد شد. از سوي ديگر کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال از تاريخ 9 تا 19 نوامبر (18 تا 28 آبان) را به عنوان زمان برگزاري اردوي چهارم تيم ملي پيش از بازي با کويت در جام ملت‌هاي آسيا انتخاب کرده است. اين تاريخ زماني است که دبير سازمان ليگ برتر به عنوان زمان پيشنهادي براي تعطيلات نيم‌فصل ليگ درنظر گرفته است و البته تاکيد دارد که تاريخ تعطيلات نيم‌فصل نزديک به 2 هفته و فراتر از روز 28 آبان خواهد بود.

به گزارش تسنيم، علي کاظمي اظهار داشت: ما تمهيدات لازم را براي زمان تعطيلات نيم فصل انجام انديشيده‌ايم و منتظر هستيم تا با هماهنگي کارلوس کي‌روش و نظر تاج رئيس سازمان ليگ، مطابق با برنامه‌هاي سرمربي تيم ملي فوتبال زمان تعطيلات نيم‌فصل ليگ را مشخص کرده و براي تاييد به هيئت رئيسه سازمان ليگ ارسال کنيم.

وي ادامه داد: از يک سو بعد از هفته پانزدهم ليگ برتر اردوي تيم ملي تشکيل مي‌شود و از سوي ديگر روز 18 آبان فينال ليگ قهرمانان آسيا برگزار خواهد شد. ما براي استقلال در روزهاي 3 و 17 آبان در ليگ بازي پيش‌بيني کرده‌ايم که اگر استقلال به فينال ليگ قهرمانان برسد مسابقاتش در اين 2 تاريخ به تعويق مي‌افتد و اگر هم از ليگ قهرمانان کنار برود که طبق برنامه بازي‌هاي ليگ خود را انجام خواهد داد.

دبير سازمان ليگ برتر خاطرنشان کرد: بنابراين با توجه به اين که اردوي تيم ملي از تاريخ 18 تا 28 آبان برگزار مي‌شود ما همين مقطع را به عنوان تعطيلات نيم‌فصل پيش‌بيني کرده‌ايم که البته زمان آن چند روز بيشتر از زمان اردوي تيم ملي و حدودا تا 30 آبان خواهد بود.

کاظمي ادامه داد: موضوع ديگري که بايد آن را با کارلوس کي‌روش درميان بگذاريم، احتمال برگزاري ديدارهاي معوقه استقلال در زمان تعطيلات نيم‌فصل است. در اين زمينه به احتمال زياد هفته آينده جلسه‌اي برگزار خواهد شد و بايد ديد هيئت رئيسه سازمان ليگ و کادرفني تيم ملي به چه ترتيبي در اين زمينه تصميم‌گيري خواهند کرد تا در صورت فراهم شدن شرايط، بازي‌هاي معوقه استقلال را در تعطيلات نيم‌فصل برگزار کنيم.

وي افزود: البته تمامي اين مسائل پيشنهاد است و در نهايت هيئت رئيسه سازمان ليگ تصميم نهايي را در اين باره اتخاذ و اعلام خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها