کد خبر: ۱۴۹۵۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۷ تير ۱۳۹۲
گزينه مديرعاملي باشگاه پرسپوليس پاسخ حرف‌هاي مديرعامل فعلي اين باشگاه را داد.

پس از آنکه محمد رويانيان به بيانيه ناصر شفق واکنش نشان داد، گزينه مديرعاملي پرسپوليس هم که با انتشار بيانيه‌اش از حضور در هيات مديره پرسپوليس انصراف داده بود، در واکنش به اين صحبت‌ها اظهار کرد: من احترام زيادي براي رويانيان قائلم. همواره براي او احترام قائل بوده‌ام و انتظار داشتم که ايشان نيز چنين نگاهي داشته باشند. او در ابتداي حرف‌هايش گفته شفق را دوست دارد اما سراسر صحبت‌هايش اعتراض است. او گفته که من نيامده شروع به بيانيه نوشتن کردم اما بايد عرض کنم بحث حضور من در پرسپوليس به دو ماه پيش برمي‌گردد و يک ماه پيش نيز درباره اين مسئله با وزير جلسه‌اي داشتم. واقعيت اين است که رويانيان به خاطر اينکه با وجود شرايط فعلي پرسپوليس بتواند موقعيتش را حفظ کند وزير و مسئولان را روبه‌روي هواداران قرار مي‌دهد. در حالي که همين مسئولان بودند که حکم به انتخاب رويانيان دادند.

وي افزود: به خاطر اينکه مدام در جامعه رسانه‌اي مطرح بود که احتمال دارد بنده به هيات مديره پرسپوليس اضافه شوم بهترين راه را در انتشار يک بيانيه ديدم تا هم اينکه جلوي مصاحبه‌هاي خيالي را بگيرم و هم اينکه مخالفتم را با پيشنهاد مطرح شده اعلام کنم.

شفق ادامه داد: فکر مي‌کنم بحث حضور من در هيات مديره پرسپوليس به خاطر سابقه ورزشي من و مديريت در باشگاه‌هاي پاس، ابومسلم و تراکتورسازي بوده است و همواره به عنوان خادم کوچک ورزش نهايت ادب و متانت را نسبت به همه عزيزان داشته‌ام و اين بار نيز همين رفتار را سرلوحه کار خود قرار دادم تا خداي ناکرده حاشيه‌اي را براي تيم بزرگي چون پرسپوليس ايجاد نکنم. اما به نظر مي‌رسد اين آرام بودن رويانيان را دچار اشتباه کرده و او فکر مي‌کند حرفي براي گفتن وجود ندارد در حالي که شيوه رفتاري من اين طور است که اگر حرفي هم داشته باشم، به خاطر اينکه بزرگي پرسپوليس همچنان حفظ شود، سکوت را ترجيح مي‌دهم.

وي با اشاره به بيانيه‌اش گفت: اين بيانيه در نهايت ادب و متانت تنظيم شده بود و من انتظار نداشتم رويانيان به خاطر اين بيانيه من را متهم به حاشيه‌سازي کند. آيا وقتي از من براي حضور در هيات مديره دعوت به عمل مي‌آيد، من حاشيه‌سازي کرده‌ام يا اين حاشيه‌سازي از طرف وزير و معاونش بوده است؟ آقاي رويانيان! همان افرادي که شما را آوردند حق دارند عملکرد شما را ارزيابي کنند و درباره کارتان تصميم بگيرند. وزير از مدت‌ها پيش گفته بود که بهتر است شما در پست ديگري به پرسپوليس خدمت کنيد اما شما طوري رفتار کرديد که وزير و معاونش را مقابل هواداران قرار دهيد. البته من شما را تحسين مي‌کنم که به خاطر علاقه زيادتان دست به هر کاري مي‌زنيد اما بنده علاقه‌اي ندارم که به هر قيمتي بمانم و کارم را ادامه دهم.

وي افزود: هزينه‌هاي سنگيني به بيت‌المال تحميل شده و قراردادهاي سنگيني با مربيان خارجي همچون ژوزه و دنيزلي بسته شده است. البته ما هم مي‌پذيريم که به علت کم‌تجربگي شما در مديريت، زمان مي‌برد که شما در اداره باشگاه درست و خوب تصميم بگيريد. با هياهو و آگرانديسمان کردن کارهاي معمولي و طبيعي نمي‌شود مديريت کرد. بله ما هم قبول داريم احداث آکادمي خوب است اما آکادمي يعني آکادمي فولاد، يعني آکادمي ذوب آهن، سپاهان، تراکتورسازي، شموشک و ابومسلم. اگر قرار است پرسپوليس صاحب آکادمي شود بايد مانند اين‌ها باشد. البته ما از کارهاي خوب شما استقبال مي‌کنيم و خدا را شاکريم. گلايه من هم از شما اين است که با وجود تمام تلاش‌هاي من براي دوري از حاشيه‌ها، من را متهم به حاشيه‌سازي کرده‌ايد. اينکه شما گفته‌ايد فعاليت‌هايتان را ما ناديده گرفته‌ايم، درست نيست. اگر موردي هست که از قلم افتاده، بگوييد تا ما هم با کمال رغبت و علاقه آن را اعلام کنيم. اگر هم تا به حال پرسپوليس نتيجه نگرفته، امسال نتيجه مي‌گيرد اما انتظار نداشته باشيد که مقام دوازدهم و هفتم را قهرماني در ليگ يا قهرماني در جام حذفي قلمداد کنيم چرا که از نظر ما دوازده مساوي يک نيست.

شفق افزود: ما به عنوان خادمان مردم بايد از تصميم مسئولان تبعيت کنيم. من قبل از جلسه با عباسي هيچ وقت با او رودررو نشده بودم اما در همان جلسه اول متوجه شدم که نگاه او فرهنگي است و اي کاش اين نگاه در ورزش تعميم داده شود چرا که قرار دادن مسئولان مقابل هواداران درست نيست و نبايد سعي کنيم کارنامه خودمان را توجيه کنيم. اي کاش آنقدر کارنامه‌مان درخشان باشد که نيازي به اين کارها نداشته باشيم. پرسپوليس به خاطر هوادارانش و به خاطر نام‌هاي بزرگي چون محراب شاهرخي، حسين کلاني، همايون بهزادي، علي دايي، کريم باقري، مهدي مهدوي‌کيا و ده‌ها نام ديگر بزرگ است و نبايد با اظهارات نسنجيده براي اين تيم بزرگ مشکل ايجاد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها