کد خبر: ۱۲۵۷۶
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش جام نیوز به نقل از رادیو فردا: «شرکت روابط عمومی «برسان-مارستلر» از سوی فیس‌بوک مأمور شده بود که اخبار و گزارش‌های منفی در مورد عملکرد گوگل در زمینه اطلاعات خصوصی کاربران را جمع‌آوری کرده و با به جریان انداختن و برجسته کردن این مطالب در سطح رسانه‌ها، وجهه شرکت گوگل را در افکار عمومی تضعیف کند».
در ادامه این گزارش آمده است: «چندین گزارش در این زمینه در رسانه‌های آمریکا منتشر شد ولی همه می‌خواستند بدانند که چه فرد یا مؤسسه‌ای در پشت این اقدامات است. تا اینکه اخیراً وب‌سایت خبری «دیلی بیست» با استناد به شواهد جدیدی برملا کرد که این تبلیغات منفی به سفارش فیس‌بوک به راه افتاده‌است».
فبس بوک با انتشار بیانیه ای ضمن اعتراف به این اقدام خود، تلاش کرده آنرا توجیه کند.
گفتنی است، شبکه صدای آمریکا در تاریخ 21/02/90 اعلام کرد: «اطلاعات شخصی حدود یک و نیم میلیون کاربر" فیس بوک" از طریق مدیران این سایت در اختیار شرکت های غربی قرار گرفته است».
مدیران این سایت برای توجیه این خیانت ، مدعی شده بودند که این مسئله به صورت اتفاقی رخ داده ویک اشتباه نرم افزاری باعث شده تا اطلاعات شخصی کاربران در اختیارشرکت های دیگر قرار گیرد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها