کد خبر: ۱۱۸۶۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
به گزارش بولتن نیوز به نقل از  ماهستیم به تازگی عبدالله نوری از چهره های اصلاح طلب به دیدار فرزندان میرحسین موسوی رفته و از آنان دلجویی کرده است؛ این اقدام که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 صورت گرفته چیزی بیش از یک دیدار ساده با فرزندان سران فتنه ارزیابی می شود. به گمان نگارنده هدف از این دیدار همگرایی هر چه بیشتر جبهه اصلاح طلبان می باشد. اصلاح طلبان پس از اقدامات میرحسین موسوی در جریان انتخابات 88 کمتر از او یاد می کردند و سعی می نمودند مواضع خود را با او و مهدی کروبی متفاوت جلوه دهند.  
 
سحام نیوز: «عبدالله نوری» در دیدار با فرزندان «میرحسین موسوی» و «زهرا رهنورد» ضمن تجلیل از شخصیت رهبران جنبش سبز و همراهی و حمایت از خانواده‌های میرحسین موسوی و مهدی کروبی بار دیگر بر همبستگی مردم با رهبران جنبش سبز تاکید ورزید. بنا به گزارش های رسیده به سحام، در ابتدای این دیدار صمیمانه که در منزل یکی از فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برگزار شد فرزندان آنها با اشاره به خانه نشینی آن دو خواستار حمایت احزاب سیاسی شدند!
 
علیرغم فرمایش امام عظیم الشان که «مهم حال افراد است»، عبدالله نوری اما در جریان این دیدار به بیان سابقه انقلابی میرحسین موسوی می پردازد و از گذشته آنان یاد می کند؛ وی که گویی عملکرد سراسر ضدمیهنی و ضدانقلابی میرحسین موسوی را در جریان انتخابات 88 از یاد برده است این چنین از میرحسین می گوید:
 
سحام نیوز: در ادامه‌ی این دیدار عبدالله نوری ضمن ابراز تاسف شدید بابت برخوردهای صورت گرفته با شخصیت ارزشمندی مانند مهندس میرحسین موسوی که عمر خود را صرف دفاع از آرمانهای انقلاب کرده از دیدار مجدد با فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ابراز رضایت کرد و هدف از این دیدار را ابراز همدردی و همدلی با آنان اعلام کرد و افزود: «بنده نیز همراه با جمع کثیری از مردم و نیرو‌های دلسوز کشور، نسبت به ادامه حصر آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم رهنورد ابراز نگرانی کرد.
 
 
علیرغم اینکه حامیان میرحسین موسوی با چراغ سبز وی به سر دادن شعار «استقلال،آزادی، جمهوری ایرانی» در خیابان های شهر تهران می پرداختند اما عبدالله نوری مهم ترین دغدغه میرحسین موسوی را اقتدار ایران و اسلام بیان می کند!
 
سحام نیوز: عبدالله نوری همچنین در مورد اهداف و دغدغه‌های اصلاح طلبان، جنبش سبز و رهبران در بند آن گفت: «من فکر می‌کنم مهم‌ترین دغدغه ذهنی رهبران جنبش سبز، سربلندی و اقتدار ایران و اسلام و پافشاری بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان شعار محوری انقلاب اسلامی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها