کد خبر: ۱۱۴۰۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
دروازه بان تیم سپاهان گفت: مشکل من در پرسپولیس این بود که کادرفنی وقت تیم به من اعتقاد نداشت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، شهاب گردان درباره شرایط سپاهان اظهار داشت: بعد از پیروزی در بازی معوقه مقابل راه آهن شرایط خوبی داریم. ما اکنون در رده دوم جدول قرار گرفته ایم و خوشحالم که فاصله امتیازی مان کم شد اما با برد استقلال در بازی مقابل فجر حالا تمام فکر و ذکرمان پیروزی مقابل پرسپولیس است و اینکه بتوانیم سه امتیاز حیاتی این دیدار را به دست بیاوریم.

 

وی که در نیم فصل اول در پرسپولیس حضور داشت، ادامه داد: من فقط 5 بازی برای پرسپولیس انجام دادم. نمی خواهم بگویم عالی بودم اما با یک اشتباه نیمکت نشین شدم و فرصت زیادی برای بازی کردن به من نرسید. اگر بررسی کنیم می فهمیم در پرسپولیس نگاه ژوزه روی من سنگین شده بود و به دروازه بانی که خودش آورده بود میدان می داد. او به نیلسون اعتقاد داشت و به طور کلی وقتی مربی اعتقادش را به بازیکن از دست می دهد دیگرنمی شود کاری کرد.هر چند معتقدم نیلسون انسان محترم و دروازه بان با کیفیتی است و به پرسپولیس کمک کرده است.

 

دروازه بان فعلی سپاهان همچنین گفت: هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند و مشکلی برایم درست نکردند. مشکل من در پرسپولیس این بود که کادرفنی وقت تیم به من اعتقاد نداشت و تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا شوم.

 

گردان درباره شرایطش در سپاهان عنوان کرد: در سپاهان همه چیز خوب است. خداراشکر 5 بازی است گل نخورده ام که این نشان می دهد دفاع تیمی سپاهان خوب است. چند توپی هم که روی دروازه می آید وظیفه دروازه بان است که آن را جمع کند. البته دنبال رکورد نیستم و قبلا رکوردهای بهتری هم به ثبت رسیده است. هدف من فقط قهرمانی سپاهان است و بس.

 

وی تاکید کرد: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. شاید فکر کنید این مسابقه با توجه به شرایط دور رفت برای من حساسیت زیادی دارد اما واقعا اینطور نیست. در حال حاضر فقط به برد مقابل پرسپولیس فکر می کنم و قطعا برای پیروزی به آزادی می رویم. به نوعی مجبور هستیم ببریم چراکه شرایط جدول این اجبار را برای ما گذاشته است.

 

دروازه بان سپاهان درباره اینکه آیا پیش از بازی به سمت نیمکت تیم سابقش می رود یا نه عنوان کرد:حتما این کار را می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها