کد خبر: ۱۰۵۹۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۰ دی ۱۳۹۱
تماس یکی از بازیکنان جامانده از تیم نوجوانان پرسپولیس با برنامه 90 مشخص کرد که این تیم منتخبی از بازیکنان سراسر کشور بود!

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، برنامه دوشنبه شب نود در شرایطی روی آنتن رفت که لغو برخی دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر عملا این فرصت را از فردوسی پور گرفته بود که به بحث در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بپردازد. با این حال تماس یکی از بازیکنان تیم نوجوانان که از سفر به مالزی جا مانده بود، سوژه را در اختیار عادل و همکارانش گذاشت.

 

هر چند حمید استیلی از تماس عادل فردوسی پور با او در مالزی به خاطر تورنمنت ویژه نوجوانان تشکر کرد و چند بار هم تشکرش را تکرار کرد، اما وقتی روی ال سی دی استودیو اسامی بازیکنان شهرستانی نقش بست که تحت قرارداد با تیم دیگری بودند و به اسم پرسپولیس راهی مالزی شده بودند، مشخص شد هدف فردوسی پور چه بوده است؟!

 

این افشاگری در شرایطی صورت گرفت که حمید استیلی به عنوان مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس پذیرفت که این تیم برخی بازیکنان را از تیم های دیگر گرفته تا در این تورنمنت شرکت کنند.

 

 در بررسی های صورت گرفته مشخص شد از 11 بازیکنی که در ترکیب اصلی تیم نوجوانان پرسپولیس به میدان می رفتند 8 بازیکن از تیم های دیگر بودند و تنها 3 بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس به میدان می رفتند. این در حالی بود که باشگاه پرسپولیس قبل از این هیچ اشاره ای به استفاده از بازیکنان تیم های دیگر نکرده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها