کد خبر: ۹۹۷۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۴ آذر ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان گفت که یک یادداشت اعتراضی را از ایران دریافت کرده است.

به گزارش 598 به نقل از ایسنا،‌ پایگاه اینترنتی نیوز.آز گزارش داد: المان عبداله یف سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان گفت که یادداشت اعتراضی از ایران دریافت شده است.

بنابراین گزارش ایران به گردهمایی کنگره آذربایجانی‌های جهان در باکو به طور رسمی اعتراض کرده است. این اعتراض کتبی توسط نمایندگی دیپلماتیک ایران در ‌آذربایجان به وزارت امور خارجه تسلیم شد.

تهران در این یادداشت به این تجمع در باکو و سخنان یکی از مقامات این کنگره، صابر رستم‌خانلی نماینده‌ی پارلمان آذربایجان درباره‌ حمایت از تاسیس آذربایجان جنوبی در ایران به طور رسمی اعتراض کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
۲
۱
چاره آذربایجان دوتا شهاب3
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۱
آقای عباس آذربایجان بسیار کوچکتر از آنست که چاره اش دو تا شهاب 3 باشد در ضمن یادت باشد مردم آذربایجان مسلمان شیعه هستند و درصد بسیاری از مردم آنجا با حکومت علی اف مخالف هستند اما چون علی اف نوکر بی چون و چرای آمریکا میباشد و همچنین اجرای کننده برنامه های آمریکا میباشد به همان دلیلی که دیکتاتورهایی مانند بحرین ، اردن ، عربستان نفس میکشند علی اف هم نفس میکشد اگر علی اف اینچنین واق واق میکند دلیلش بی عرضگی برخی مسئولان ایرانی میباشد متاسفانه آذربایجان در همه جهات به ایران احتیاج دارد جنابعالی اگر به مرزهای جمهوری آذربایجان سر بزنید مشاهده خواهید کرد آذریها تمامی وسایل و احتیاجاتشان را از ایران میبرند آنها پیاز و سیب زمینی و ماست و نان و پنیر و لبنیات و لپه و نخود و لوبیا و پیچ و مهره و تمامی چیزهایشان را از ایران میبرند مسئولان آذری برای ده سال دیگر برنامه دارند اما متاسفانه مسئولان ایرانی (دستندرکار ) حتی نمیدانند فردا چه اتفاقی میافتد ما همه چیز داریم اما اختیارش دست ما نمیباشد
جدیدترین اخبار پربازدید ها