کد خبر: ۹۹۶۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۳ آذر ۱۳۹۱
امروز دشمنان مردم و نظام ایران هم از خارج کشور به طور گسترده مشغول فعالیت بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران هستند و هم عناصر داخلی آنها در داخل کشور با روش های مختلف به دنبال بالا بردن نارضایتی مردم هستند تا با چنین اقداماتی در آستانه انتخابات بتوانند مانع از مشارکت مردم شوند.
دبیر اول کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: امروز دشمنان مردم و نظام ایران هم از خارج کشور به طور گسترده مشغول فعالیت بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران هستند و هم عناصر داخلی آنها در داخل کشور با روش های مختلف به دنبال بالا بردن نارضایتی مردم هستند تا با چنین اقداماتی در آستانه انتخابات بتوانند مانع از مشارکت مردم شوند.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، در پی  دستگیری  28 نفر از عناصر مرتبط با ضد انقلاب، آصفری دبیر اول کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با بی باک گفت: دستگیری عناصر مرتبط با ضد انقلاب نشان دهنده هوشیاری دستگاه های امنیتی و نظارتی کشورمان می باشد.

وی افزود: دستگیری های اخیر نشان می دهد که نیروهای امنیتی ایران به ویژه وزارت اطلاعات ، نیروهای اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی  تلاش بسیار چشم گیری در دفاع از مردم و نظام داشته و تحرکات دشمن را بصورت دقیق زیر نظر دارد تا حدی که هرگونه تلاش عناصر ضد انقلاب در بر اندازی نظام، در کمترین زمان ممکن توسط نیروهای امنیتی خنثی خواهند شد.

آصفری اظهار کرد: وزارت اطلاعات ایران بسیار متفاوت با دستگاه های اطلاعاتی سایر کشورهای دنیا می باشد و اگرچه دشمن با عناصری دیگر قصد توطئه دارد اما باز با شکست روبرو خواهد شد.

نماینده مردم اراک در ادامه اظهار داشت: مردم انتظار دارند که با این عناصر خودفروخته برخورد جدی صورت گیرد تا دیگر کسی جرات خیانت و تعارض به ملت و کشور را نداشته باشد.

دبیر اول کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد سکوت ضد انقلاب در قبال خبر دستگیری این عوامل گفت: این خصلت گروههای ضد انقلاب و هدایت کننده خارج نشین می باشد اما وقتی که در روزهای آینده اعترافات دستگیر شده ها  ارائه شد و بعد از شمارش عناصرشان در ایران متوجه خواهند شد که این افراد دستگیر شده اند و آنگاه مثل همیشه به شکست پهپادهای انسانی شان هم اعتراف خواهند کرد.

نماینده مردم اراک در مجلس  در ادامه گفت: امروز دشمنان مردم و نظام ایران هم از خارج کشور به طور گسترده مشغول فعالیت بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران هستند و هم عناصر داخلی آنها در داخل کشور با روش های مختلف به دنبال بالا بردن نارضایتی مردم هستند تا با چنین اقداماتی در آستانه انتخابات بتوانند مانع از مشارکت مردم شوند.



آصفری افزود: دشمنان و عناصر داخلی آنان یک روز بازار ارز را دچار مشکل می کنند و در بالا بردن قیمت مایحتاج مردم تلاش می کنند  و از روش های گوناگون استفاده می کنند  تا سطح نارضایتی مردم را بالا ببرند و از این طرق مردم را به نظام بدبین کند اما واقعیت امر این است که فهم و بصیرت سیاسی مردم ایران بسیار متفاوت از سایر ملتهای دنیا می باشد و اینگونه برنامه ها در ایران جواب نمی دهد.

دبیر اول کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: امروز دشمنان ملت ایران خوب می دانند که توانایی ورود نظامی بر علیه ایران را ندارند تا در مقابل ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بایستند، لذا به دنبال این هستند که مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند و در چنین شرایطی وظیفه همه دستگاه های کشور به ویژه دستگاه های امنیتی و قوه قضاییه تلاش در راستای برخورد با خائنین به مردم و نظام می باشد و باید با کسانی که سعی دارند تا با افزایش بردن قیمت ها و ایجاد نارضایتی، مردم را در مقابل نظام قرار دهند، برخورد کنند و جلوی آنها را بگیرند.

وی در پایان اظهار داشت: قوه مجریه و مقننه باید در جهت کاهش مشکلات مردم گام بردارند. دو معضل بسیار مهم در کشور، مشکلات اقتصادی و بحث بیکاری است که همه برنامه ها و تلاش ها و قوانین و ابلاغیه ها باید برای حل این دو معضل باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱
۲
۰
من اگر رئیس جمهور بودم به جوانان از 18 سالگی تا 35 سالگی ماهانه تا350000 هزار تومان پول می دادم زیرا بهترین دوران زندگی و اتخاب همسر و بجه دار شدن و موفقیت برای پیشرفت جامعه است و امید به زندگی افزایش خواهد یافت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها