کد خبر: ۹۷۸۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۱
باشگاه آ.ث.میلان از جمله باشگاه‌های محبوب خارجی در ایران است و بسیاری از طرفداران پرسپولیس به خاطر رنگ قرمز پیراهن آن، میلان را دوست دارند!!
Giampaolo Pazzini with Ac Milan shirt

 به گزارش 598 به نقل از سایت گل – در جریان  ملاقات مارکو بورونلی مدیر اجرایی لیگ سری A ایتالیا  با محمد رویانیان ،این مدیر ایتالیایی خطاب به مدیر عاملباشگاه پرسپولیس گفت: شما نگاه جدیدی دارید و در مسیری حرکت می‌کنید که هر چند سخت و دشوار است اما باعث ارتقاء و پیشرفت باشگاه پرسپولیس خواهد شد. خوشحال هستم با مدیر باشگاهی دیدار می‌کنم که در آسیا پرطرفدارترین است و این مساله می‌تواند بستر مناسبی برای همکاری‌ها باشد. ضمن آنکه خوشحالم علاوه بر این با باشگاهی در ارتباط هستیم که بازیکنان بزرگی چون علی دایی، کریم باقری، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را به فوتبال اروپا معرفی کرده است.


بورونلی گفت: ما می‌توانیم از مسائل فرهنگی دو کشور در تعاملات بین خود استفاده کنیم. ما برای انتقال تجارب خود به شما آماده‌ایم و می‌توانیم از پتانسیل پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم در آسیا و ایران استفاده کنیم.

در ادامه جلسه مدیر عامل پرسپولیس افزود: باشگاه آ.ث.میلان از جمله باشگاه‌های محبوب خارجی در ایران است و بسیاری از طرفداران پرسپولیس به خاطر رنگ قرمز پیراهن آن، میلان را دوست دارند که باعث علاقه‌مندی آنها به فوتبال ایتالیا شده است.

وی سپس حمید استیلی را به عنوان یکی از ملی‌پوشان و افتخارآفرینان فوتبال ایران معرفی و گفت: آقای استیلی سرمربی تیم ما بود و در حال حاضر به منظور ایجاد تحول در تیم‌های پایه‌ای از ایشان برای مدیریت این بخش بهره گرفته‌ایم تا در آینده خروجی بهتری را شاهد باشیم. امیدواریم در این راستا بتوانیم از تجربیات و امکانات فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های ایتالیایی بویژه باشگاه آ.ث.میلان استفاده کنیم.

در این نشست از مسائل مورد تاکید دو طرف، همکاری در زمینه‌های تجارت، آموزش و توسعه فوتبال بود. در همین راستا مدیر اجرایی سری A ایتالیا که عضو هیات رئیسه لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال اروپا نیز هست، پیشنهاد کرد؛ باشگاه پرسپولیس دفتر نمایندگی خود را در شهر میلان برپا کند.

وی در این خصوص گفت: ایجاد این دفتر نمایندگی، به ارتباط بهتر، بیشتر و سریع‌تر بین ما و شما کمک می‌کند تا مسائل مورد علاقه دو طرف پیگیری شود. همچنین با توجه به اینکه ما معمولا بازی سوپر جام فوتبال ایتالیا را در خارج از کشور برگزار می‌کنیم، آمادگی داریم که این بازی را در صورت فراهم شدن شرایط، در ایران انجام بدهیم.

در ادامه این ملاقات درباره امکان همکاری در حوزه تیم‌های پایه، امکانات اردویی و آموزش به بحث و گفتگو پرداخته شد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها