کد خبر: ۹۶۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۲ اسفند ۱۳۸۹
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص دستگیری فائزه هاشمی در اغتشاشات روز اول اسفندماه گفت: فائزه هاشمی مستحق برخورد و بازداشت بوده و است.
احمد توکلی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به موضوع دستگیری فائزه هاشمی، دختر هاشمي رفسنجاني در اغتشاشات روز اول اسفندماه گفت: فائزه هاشمی مستحق برخورد و بازداشت بوده و است.
 
وی ادامه داد: فرقی بین فائزه هاشمی و دیگران وجود ندارد؛ اگر وي دیروز در خیابان ها به قصد اخلال در نظم و امنیت حضور داشته مستحق بازداشت و برخورد بوده است.
 
توکلی در ادامه در خصوص موضع هاشمی در رابطه با فتنه انگیزی های فرزندانش گفت: آقای هاشمی با تمامی خدماتی که براي نظام و انقلاب انجام دادند، در مقابل تحرکات ضد انقلابی فرزندان خود موضع گیری قاطع، صریح و روشنی نمی کنند و این نکته بسیار منفی و ناپسندی است.
 
گفتني است، فائزه هاشمی شب گذشته در جریان اغتشاشات خیابانی در تقاطع فاطمي - وليعصر در حال ليدري، شعار دادن و تحريك مردم دستگير شد.
 
آقازاده هاشمی رفسنجانی علت حضور خود در تجمع ضدانقلاب را «خرید شب عید» اعلام کرده است و گفته است: من برای خرید لباس آمده ام.
 
اين براي چندمين بار است كه فائزه هاشمي رفسنجاني در تجمعات ضدانقلاب عليه نظام جمهوري اسلامي شركت مي‌كند.
 
وی پيش از اين نيز يك ‌بار توسط نيروهاي امنيتي دستگير شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها