کد خبر: ۹۶۱۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۰۸ آذر ۱۳۹۱
هنوز مشکل مالیاتی مهاجم عراقي فصل گذشته سپاهان حل نشده و ممکن است وی به همین دلیل قید حضور در استقلال را بزند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ عماد محمدرضا که قصد دارد در نيم‌فصل براي استقلال به ميدان برود هنوز نتوانسته مشکلش را براي پيوستن به جمع آبي‌پوشان حل کند و حضور وي در جمع استقلالي‌ها در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. اين بازيکن که از فصل گذشته و زمان حضورش در سپاهان مشکل مالياتي دارد براي ثبت قراردادش با استقلال بايد ابتدا اين مشکل را از ميان بردارد تا قرارداد او امضا شود.


ميرشاد ماجدي، سرپرست استقلال که تا حدودي در جريان کارهاي اين بازيکن است در اين‌باره گفت: «عمادرضا هنوز نتوانسته مشکل مالياتي‌اش را حل کند و ما هم منتظريم تا اين کار صورت گيرد و او را در تمرينات ببينيم.»


وي درباره اين‌که اين مشکل را باشگاه استقلال حل خواهد کرد يا عمادرضا، گفت: «اين موضوع در حال بررسي است. به هر حال ما اين بازيکن را مي‌خواهيم و قصد داريم مشکلش حل شود. اگر ماليات او رقم چندان زيادي نباشد باشگاه استقلال حاضر است آن را پرداخت کند اما اگر ماليات او زياد باشد عمادرضا خودش بايد اين مشکل را حل کند و باشگاه استقلال مسئول آن نيست.»


البته اين بازيکن هنوز به ايران نيامده تا اين مشکل را حل کند و در اين خصوص نيز شنيده مي‌شود مبلغ ماليات او بسيار زياد است و شايد قيد حضور در استقلال را هم بزند تا به ايران نيايد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها