کد خبر: ۹۵۹۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۰۷ آذر ۱۳۹۱
اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: من اهل قول دادن نیستم و ترجیح می‌دهم به جای قول دادن، در عمل کارم را خوب پیش ببرم.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، حمید درخشان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما فردا در شهری بازی داریم که تیم‌های آن ساختار تیمی مناسبی دارد و سپاهان مدیریت خوبی دارد اما با این وجود فردا سعی می‌کنیم سپاهان را متوقف کنیم.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویم سپاهان را متوقف می‌کنیم به معنای این نیست که ما برای مساوی به میدان می‌رویم اما در دیدار فردا ابتدا می‌رویم که سپاهان را کنترل کرده و به این تیم امتیاز ندهیم و بعد از آن 3 امتیاز را بگیریم چون به آن احتیاج داریم و برای این هدف نقاط ضعف سپاهان را شناخته و نقاط قوت خوبی که داریم را تقویت کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان تصریح کرد: به دلیل شرایط مالی نامناسب تیم ما تا اول فصل تیم به خوبی بسته نشده و قطعا در میانه فصل بازیکنان بسیاری به تیم اضافه می‌شوند و امروز هم یک بازیکنان برزیلیفرانسوی با ما قرارداد امضا کرد که در نیم‌فصل دوم از آن استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر 19 امتیاز داریم و 3 تیم بالای سر ما 20 امتیازی هستیم بنابراین اگر یکی از این تیم‌ها بلغزد و ما نتیجه بگیریم، 3 ، 4 پله صعود می‌کنیم و با توجه به فاصله تیم‌ها ما بالاتر می‌رویم و مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم جایگاه ما تغییر می‌کند و اقتدار بیشتری از خود نشان می‌دهیم.

درخشان گفت: من اهل قول دادن نیستم و بیشتر از آن اهل عملم بنابراین تلاش می‌کنم که بتوانم پیروزی بدست بیاورم اما در مورد جایگاه تیم قولی نمی‌دهم و تنها می‌گویم که در نیم‌فصل دوم جایگاهی بهتر از نیم‌فصل نخست کسب می‌کنیم.

وی ادامه داد: کرانچار یکی از مربیان خوب است و سپاهان در آسیا شخصیت خوبی کسب کرده اما به نظر من امسال تیم‌ها خیلی نزدیک هستند و شانس قهرمانی را در کنار سپاهان برای تراکتورسازی و استقلال و پرسپولیس هم می‌دانم بنابراین کار سپاهان برای کسب چهارمین قهرمانی سخت است چون قهرمانی امسال آسان بدست نمی‌آید.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و داماش گیلان در چارچوب رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15:15 فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها