کد خبر: ۹۴۶۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۳۰ آبان ۱۳۹۱
این رسانه سعی کرد بازداشت تروریستهای خوزستان را دروغ و تبليغات جلوه دهد/
به دنبال اعلام وزارت اطلاعات كشورمان مبني بر بازداشت تعدادي تروريست و خرابكار كه خصوصا در منطقه ي خوزستان قصد خرابكاري داشته اند ، راديوفردا سعي كرد اين خبر را دروغ و تبليغات جلوه دهد كه فرداي همان روز رييس پليس امارات اعلام كرد در ايران گروه هاي تروريستي دارد كه هر وقت بخواهد از آن ها استفاده مي كند !
به گزارش 598 به نقل از راديو ديروز ظاهرا تعداد كساني كه راديوفردا را رسوا و ضايع مي كنند فرا تر از آن چيزيست كه تصور مي شود !


دامنه ي كساني كه راديوفردا را تحقير كرده اند و دروغ هاي اين رسانه را فاش ساخته اند از مرز هاي داخل كشور هم فراتر رفته و حتي به ضد انقلاب و كشور هاي مخالف نظام هم سرايت كرده است !
پس از آنكه چندي پيش بني صدر به نشانه ي اكاذيب راديوفردا از سايت بالاترين اعلام كرد راديوفردا را تحريم مي كند و همه ي آنچه در موردش گفته شده بود را دروغ دانست و نيز پس از آنكه سخنگوي كاخ سفيد هم در مورد يكي از تحليل هاي راديوفردا آن را فرضيه بافي دانست ، اين بار هم نوبت به يكي ديگر از مخالفين نظام رسيد تا ناخواسته راديوفردا و اخبارش را به تمسخر بگيرد !
ماجرا به اين ترتيب است كه اخيرا وزارت اطلاعات اعلام كرده است كه تعدادي تروريست وابسته به برخي كشور هاي حاشيه ي خليج فارس را با اتهام برنامه ريزي براي بمب گذاري دستگير كرده است .
راديوفردا هم كه وظيفه اي جز نفي ادعاهاي نظام و اخبار رسانه هاي انقلابي ندارد (!) بلافاصله موضع گرفت و سعي كرد وانمود كند اين يك خبر تبليغاتي است و علت آن را هم اينگونه تفسير كرد كه چون هر از چند گاهي مقامات ايران از دستگيري تعدادي تروريست و ضد انقلاب خبر مي دهند ولي آمار آنها و مليت آنها را اعلام نمي كنند مي توان نتيجه گرفت كه اين فقط تبليغات است !
اما راديوفرداي بخت برگشته باز هم مثل هميشه نتوانست آينده را پيش بيني كند و فرداي خبر راديوفردا (!) رييس پليس دبي اعلام كرد در ايران گروه هاي مسلح و آموزش ديده اي دارد كه هر زمان بخواهد براي اقدامات خرابكارانه در ايران آماده اند !
حال راديوفردا بايد پاسخ دهد كه هميشه از مخالفين ايران و دوستان آمريكا در منطقه كوركورانه حمايت مي كند و حتي حاضر به پذيرفتن اين نيست كه اين دوستان آمريكا در خاك ايران مقاصد تروريستي دارند ، آن هم در شرايطي كه خودشان هم بر اين ادعا صحه مي گذارند و راديوفردا همچنان صرف زير سوال بردن سخنان مسئولين نظام چنين تحليل هايي را به خورد مخاطبين خود مي دهد !
البته يك علامت سوال هم باقي ماند !
اينكه راديوفردا دم از حقوق بشر مي زند و دائما عليه نظام تبليغ مي كند كه ايران از گروه هاي تروريستي همچون حماس ، حزب الله و دولت سوريه حمايت مي كند ، حال كه خود مقامات امارات به اين مسئله اعتراف كرده اند ، راديوفردا چرا دم بر نياورد و نسبت به اين مسئله اعتراض نكرد ؟!
آيا شعار حقوق بشر و مبارزه با تروريسم دروغ بزرگ راديوفردا نيست ؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها